دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: 13 خانه عالم در استان بوشهر افتتاح می شود.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت اظهار داشت: توسعه برنامه های فرهنگی و تبلیغی در استان بوشهر را به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم و در این راستا طرح ها و برنامه های مختلفی اجرا می شود.وی در ادامه به تلاش های صورت گرفته برای توسعه خانه عالم در سطح استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: 13 باب خانه عالم در نقاط مختلف استان بوشهر به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۴۷۰۲
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: 13 خانه عالم در استان بوشهر افتتاح می شود.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت اظهار داشت: توسعه برنامه های فرهنگی و تبلیغی در استان بوشهر را به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم و در این راستا طرح ها و برنامه های مختلفی اجرا می شود.

وی در ادامه به تلاش های صورت گرفته برای توسعه خانه عالم در سطح استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: 13 باب خانه عالم در نقاط مختلف استان بوشهر به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می رسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: در شهرستان های دیلم و کنگان سه باب، در شهرستان های جم و دیر دو باب و در شهرستان های بوشهر، دشتی و تنگستان یک باب خانه عالم آماده افتتاح است.

اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی در هفته دولت

وی با اشاره به اقدامات و پیگیری های صورت گرفته برای اجرای این طرح ها، تاکید کرد: تلاش های بسیار زیادی به منظور اجرای این 13 خانه عالم در استان صورت گرفته است که لازم از همه تلاش گران تقدیر و تشکر کنیم.

سروستانی از آمادگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان جهت اعزام سخنران به برنامه های هفته دولت خبر داد و افزود: برای توسعه کشور در بخش های مختلف همه باید تلاش کنیم و با تعامل و همراهی و همکاری همه مسئولان شاهد تحقق این مهم خواهیم بود.

وی گفت: از دیگر برنامه های این سازمان در هفته دولت می توانیم به اعزام مبلغ به شهرستان ها و فعالیت روحانیون طرح مستقر و افتتاح خانه های عالم آماده بهره برداری اشاره کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به تجلیل از کارمندان برگزیده، خاطرنشان ساخت: اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی توسط هیئات مذهبی و موسسات قرآنی نیز از دیگر برنامه های ما است.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر