يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۲۴۶
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۷

فکرشهر: وزیر اطلاعات گفت: پاسداری از مرز‌های اعتقادی مردم نسبت به حراست از مرز‌های فیزیکی، اهمیت بیشتری دارد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، سیدمحمود علوی امروز یکشنبه (18 شهریور 1397) در همایش معنوی مذهبی طلایه داران تبلیغ در چهل سال بصیرت عاشورایی در گرگان افزود: امروز دشمن در حوزه های مختلف درصدد ضربه زدن به کشور است و به عناوین مختلف مردم را تهدید می کند که یکی از آنها باور مردم است که سبب می شود پاسداری و حراست از مرزهای اعتقادی مردم، اهمیت بیشتری نسبت به حراست از مرزهای فیزیکی پیدا کند.

وی گفت: توفیق تبلیغ معارف الهی و احکام شرع مقدس اسلام و هدایت افراد به سمت مسیر الهی توفیقی است که نشانه حق الهی برای انسان است و مبلغان از این توفیق بهره مندند.

علوی افزود: علما و روحانیان سنگربانان و مرزبانان مرزهای اعتقادی مردم هستند و هر چه از اقیانوس پرگوهر معارف اهل بیت (علیهم السلام) برای مردم صحبت کنیم نتیجه بهتری می گیریم.

وزیر اطلاعات همچنین به تقویت بنیه دینی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: اگر مجهز به معارف اهل بیت (علیهم السلام ) نباشیم در مصاف فرهنگی با دشمنان کم می آوریم و آنچه ما را توانمند می کند معارف اهل بیت (علیهم السلام ) است.

علوی به مبلغان تأکید کرد: تبلغ باید همراه با محبت باشد و اخلاق باید سرلوحه کار قرار بگیرد و آنچه مردم را به دین نزدیک می کند محبت، خوشرویی و خوشرفتاری است.

شایان ذکر است وزیر اطلاعات امروز با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان نیز دیدار کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر