جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امورعمرانی استانداری بوشهر گفت: این استان درنقاط مختلف دارای امکانات فرودگاهی برای تقویت گردشگری درحوزه هوایی است که مرکز تفریحی هوانوردی فوق سبک می تواند درهمه نقاط آن راه اندازی شود.به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشنبه به نقل از شاپور رستمی درنشست ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان بوشهر افزود: با توجه به وجود ظرفیت های لازم درنقاط مختلف این استان مرکز آموزشی، تفریحی هوانوردی فوق سبک راه اندازی می شود.
کد خبر: ۴۷۷۳
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸

فکرشهر: معاون امورعمرانی استانداری بوشهر گفت: این استان درنقاط مختلف دارای امکانات فرودگاهی برای تقویت گردشگری درحوزه هوایی است که مرکز تفریحی هوانوردی فوق سبک می تواند درهمه نقاط آن راه اندازی شود.
به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشنبه به نقل از شاپور رستمی درنشست ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان بوشهر افزود: با توجه به وجود ظرفیت های لازم درنقاط مختلف این استان مرکز آموزشی، تفریحی هوانوردی فوق سبک راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: با توجه به این که استان بوشهر دارای 700 کیلومتر مرز دریایی با خلیج فارس است راه اندازی اورژانس دریایی در استان بوشهر ضروری است و در دستور کار قرار دارد.

رستمی بیان کرد: بیش از 60 درصد شهرها و روستاهای استان ساحلی بوشهر در کنار ساحل خلیج فارس قرار دارد و مردم بیشتر از طریق دریا امرار معاش می کنند.

وی خارگ را جزیره مقاو مت و ایستادگی نام برد واضافه کرد: جزیره خارگ یکی از نقاط مهم و استراتژیک استان و کشور است که وجود امکانات اورژانسی درآن ضروری است.

رستمی با بیان این که این استان دارای ظرفیت های مهم گردشگری است اظهارکرد: وجود مردم خونگرم و میهمان پذیر استان سبب شده جذابیت و ترغیب گردشگران به استان بوشهر بیشتر شود به گونه ای که درفصل های مختلف سال شاهد حضور گردشگران در استان بوشهر هستیم.

وی وجود امنیت مناسب در استان بوشهر را سبب ماندگاری گردشگران دانست و تصریح کرد: امنیت در استان بوشهر سبب شده گردشگران با خیال راحت و بدون هیچ دغدغه ای به گردش بپردازند و این مهم افزایش ماندگاری گردشگران در استان بوشهر را در پی داشته است.

معاون امورعمرانی استانداری بوشهرگفت: دمای هوا هیچ تاثیری بر حضور گردشگران ندارد و تنها گردشگر به جذابیت و زیبایی مناطق توجه دارد از این نظر لازم است به این مهم توجه ویژه شود.

رستمی افزود: وجود سواحل زیبای خلیج فارس، آثار و ابنیه تاریخی منحصر به فرد، مناظر طبیعی و دیگر جذابیت ها در استان بوشهر سبب شده در ایام سال گردشگران زیادی از این استان دیدن کنند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر