يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۸۶۴
پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

فکرشهر:  معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: توسعه و پیشرفت کشور نیازمند ازخودگذشتگی و تلاش مضاعف مدیران است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمیدرضا عراقی عصر چهارشنبه در نشست مدیران شرکت‌ها و صنایع نفت و گاز استان بوشهر اظهار داشت: توسعه و پیشرفت کشور نیازمند تلاش مضاعف و عزم جهادی همه مسئولان است و باید ظرفیت‌های خود را افزایش داده و نسبت به دستاوردها مغرور نشویم.

وی وضعیت شرکت ملی گاز ایران در زمینه برخورداری از منابع مالی، گازی و نیروی انسانی را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: شرکت ملی گاز به درجه‌ای از توسعه و پیشرفت رسیده است که در همه بخش‌ها مدیریت دانش پیاده‌سازی شده و کیفیت‌بخشی در دستور کار است.

معاون وزیر نفت در امور گاز خاطرنشان کرد: شرکت ملی گاز ایران امروز به یک برند تبدیل شده است و دیگر شرکت‌ها متقاضی پیاده‌سازی پیاده سازی سیستم‌ها و استاندارهای ایجاد شده در این شرکت برای بخش‌های مختلف خود هستند.

وی با بیان اینکه اعتماد در یک سازمان هم شخصیت رفتاری را شامل می‌شود و هم شخصیت عملکردی را و این هر دو با هم، می‌تواند یک سازمان را به موفقیت برساند، اضافه کرد: این شرکت موفق است که مرهون حضور مدیران گازی در بدنه شرکت است.

عراقی با بیان اینکه توقعات از این شرکت افزایش یافته است، اضافه کرد: با توجه به شرایط سخت کنونی، شایسته سالاری روشی مناسب برای ایجاد انگیزه در کارکنان است و کارکنان با مشاهده عدالت تلاش بیشتری برای پیشرفت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه منابع انسانی این شرکت باید در آینده صنعت نفت را راهبری و مدیریت کنند افزود: برای برند شدن باید ابتدا خواستن واقعی را صرف کنیم، اعتقاد و باور داشته باشیم و از همه ظرفیت‌ها برای توانمندکردن سازمان تلاش کرد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه نخستین دلیل شکست و سقوط شرکت‌ها، غرور ناشی از موفقیت و بی‌توجهی ناشی از غرور است، ادامه داد: توسعه بدون انضباط و آمادگی نیز یکی دیگر از دلایل سقوط شرکت‌ها است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر