دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۹۱۳
جمعه ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: ترامپ نه تنها نتوانست در مجمع جهانی سازمان ملل متحد آمریکا را از انزوا خارج کند بلکه زمینه‌ای فراهم کرد که توجهات جهانی به سمت نظرات ایران اسلامی جلب شود.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت الاسلام و المسلمین حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر برازجان اظهار داشت: آمریکایی‌ها با سروصدای بسیار تلاش کرده بودند منازعه ساختگی خود با ایران را به سازمان ملل متحد بکشانند و دو گام در پیش روی خودطراحی کرده بودند گام نخست مجمع سازمان ملل متحد و گام دوم شورای امنیت سازمان ملل.

وی افزود: ترامپ نتوانست در این مجمع آمریکا را از انزوا خارج کند بلکه زمینه‌ای فراهم کرد که توجهات جهانی به سمت نظرات ایران اسلامی جلب شود و یکبار دیگر حقانیت ایران اسلامی نزد افکار عمومی بین‌الملل ثابت شود.

امام جمعه برازجان افزود: با وجود فشارها و تهدیدات و تحریم‌ها، ایران توانسته پیروزمندانه از گردنه‌های سخت و دشوار عبور کرده و آنها را به فرصتی برای ارتقای توانمندی و کارآمدی نظام تبدیل کند.

وی تصریح کرد: دستاورهای داخلی و خارجی هشت سال دفاع مقدس،  اعتماد به نفس و خودباوری در ملت ایران، شکوفایی و به قطعیت رسیدن استعدادها و خلاقیت جوانان، تفکر ناب بسیجی در سطح منطقه و تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، شکسته شدن طرح‌های آمریکایی و صهیونیستی در منطقه و ابهت پوشالی ابرقدرت ها در جهان از جمله دستاوردهای دفاع مقدس بود.

وی در ادامه با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، حادثه تروریستی و شهادت جمعی از هموطنانمان را تسلیت گفت و اظهار داشت: اقدام تروریستی اهواز نشان داد که نظام سلطه با همکاری عوامل خود در پیشرفت جنگ همه جانبه خود برای شکست اراده ملت ایران به اهدافش دست نیافته است.

مصلح ادامه داد: بنابراین با بهره‌گیری از گروه‌های تروریستی به چالش‌های امنیتی تمسک پیدا کرد و تلاش داشت این حادثه کور تروریستی را به عرصه‌ای برای آشوب‌ها تبدیل کند که این بار نیز ناکام ماند.

وی با بیان اینکه با تبعیت از فرامین و رهنمودهای رهبری و انسجام ملی و مدیریت جهادی می‌توان بر جنگ اقتصادی دشمن و مشکلات اخیر نیز پیروز شد، تصریح کرد: تهدیدها را می‌توان به فرصتی جهت خوداتکایی تبدیل کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر