يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان از رئیس جدید اداره صنعت ، معدن و تجارت دشتستان خواست تا با استفاده از همه ی ظرفیت های موجود شهرستان، زمینه ی افزایش بهره وری و تولید را فراهم و ...
کد خبر: ۴۷۹۲
جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۴

فکرشهر: با حضور فرماندار دشتستان ،مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان بوشهر ، اعضای اتاق اصناف دشتستان و کارکنان اداره مربوطه رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت دشتستان معرفی گردید.

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این مراسم گفت: دولت تدبیر و امید طی آغاز کار خود تاکنون در عرصه اقتصادی طبق برنامه ی از قبل تعیین شده پیش رفته و به اهداف خود رسیده است .

وی افزود: یکی از مهم ترین توفیقات دولت، کنترل تورم و زمینه سازی فعالیت های بیشتر بخش خصوصی در بخش تولید بوده است که بحمدالله موفقیت های خوبی حاصل شده است.

دکتر ارسلان زارع در ادامه اظهار داشت : باید با ایجاد بسترهای لازم ، افزایش سهم دشتستان در تولید ناخالص ملی کشور فراهم گردد.

در پایان فرماندار دشتستان از رئیس جدید اداره صنعت ، معدن و تجارت دشتستان خواست تا با استفاده از همه ی ظرفیت های موجود شهرستان، زمینه ی افزایش بهره وری و تولید را فراهم و برای ارتقا سطح رفاه اجتماعی مردم کوشش جدی نماید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز در این آئین گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که در دولت تدبیر و امید تاکید می شود خروج از رکود اقتصادی است .

مهندس تابش افزود: توجه به صنایع و معادن و اشتغال زایی در این زمینه و برنامه ریزی جهت فعال شدن واحدهای تولیدی در دستور کار مدیریت جدید باشد .

وی اظهار داشت: شناسنامه دار کردن صنوف و بازاریان و پروانه دار نمودن آنها ، انضباط اداری و تکریم ارباب رجوع سرلوحه اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرار گیرد.

در این آیین  شهسوار قائدی به عنوان مدیر جدید صنعت ،معدن و تجارت دشتستان معرفی و از خدمات محمدحسین احمدی قدردانی بعمل آمد.

بر اساس این گزارش، در دشتستان بالغ بر 8000 واحد صنفی فعالیت می کنند.

منبع: پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر