شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۰۶۵
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

فکرشهر: روح بلند مادر شهید اسماعیل رزمجو خانم ملکی رزمجو در روستای نظرآقا سعدآباد دشتستان به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، خانم ملکی رزمجو صبح امروز به فرزند دلبندش شهید اسماعیل رزمجو پیوست تا در کنار آن مجاهد نستوه در بهشت برین آرام گیرد و پاداش سالها صبر و شکیبایی خویش را از خدای خود دریافت کند.

مراسم تشییع مادر شهید اسماعیل رزمجو  عصر امروز در روستای نظرآقا سعدآباد دشتستان برگزار و در بهشت خاتون  این منطقه دفن می‌شود.

خبرگزاری تسنیم در گذشت این مادر فداکار که تا آخرین لحظه عمر در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و فرزند شهیدش استوار و ثابت قدم بود را تسلیت گفته و از خداوند رحمان برای آن بانوی مومنه علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارد.

در پی درگذشت مادر شهید رزمجو حجت الاسلام علیرضا کشاورز بارگاهی امام جمعه سعدآباد دشتستان با تسلیت  این واقعه اظهار داشت: بی شک نام این مادر ارجمند و شریفه که شهید تربیت یافته دامان پاک و معنوی او برای  هر مسلمان  افتخار آفرین و سمبل مقاومت، ایثار و فداکاری برای نسل‌های این سرزمین  است، برای همیشه در حافظه تاریخی  انقلاب اسلامی وکشور عزیزمان زنده می‌ماند.

بنابراین گزارش شهید اسماعیل رزمجو در 28 آذرماه سال 1361 در عملیات محرم  در منطقه عملیاتی موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر