جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون برنامه ریزی استانداری بوشهر گفت: درچهارماه نخست امسال ازمحل عوارض آلایندگی که شرکت های مختلف گازی و نفتی مستقر در این استان پرداخت کرده اند 730 میلیارد ریال به شهرداری های استان بوشهر پرداخت شده است.به گزارش فکرشهر، روابط عمومی استانداری بوشهر روز جمعه به نقل از رضا عوض پوردر نشست ستاد درآمد استان بوشهر اظهار کرد: 14 هزار و 540 میلیارد ریال سمهیه تامین درآمدهای استان بوشهر در سال 1393 است که درچهار ماه نخست قدم های موثری برای تحقق این درآمدها برداشته شده است.
کد خبر: ۴۸۰۹
جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

فکرشهر: معاون برنامه ریزی استانداری بوشهر گفت: درچهارماه نخست امسال ازمحل عوارض آلایندگی که شرکت های مختلف گازی و نفتی مستقر در این استان پرداخت کرده اند 730 میلیارد ریال به شهرداری های استان بوشهر پرداخت شده است.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی استانداری بوشهر روز جمعه به نقل از رضا عوض پوردر نشست ستاد درآمد استان بوشهر اظهار کرد: 14 هزار و 540 میلیارد ریال سمهیه تامین درآمدهای استان بوشهر در سال 1393 است که درچهار ماه نخست قدم های موثری برای تحقق این درآمدها برداشته شده است.

وی با بیان اینکه میزان درآمدهای مصوب چهار ماه نخست امسال چهار هزار و 840 میلیارد ریال است تصریح کرد: در این مدت چهار هزار و 180 میلیارد ریال از این میزان وصول شده که درآمدهای وصولی نسبت به مصوبه بدون احتساب شرکت های دولتی 23 درصد افزایش داشته است.

معاون برنامه ریزی استاندار بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر یکی از استانهای پردرآمد کشور است و نقش مهم و تاثیرگذاری در تحقق درآمدهای کشور دارد به گونه ای که وجود پایتخت انرژی کشور در عسلویه و بزرگترین پایانه نفتی کشور در خارگ موید این ادعاست.

عوض پور با اشاره به پرداخت اعتبارات هزینه ای در استان بوشهر بیان کرد: در چهار ماه نخست امسال 27.7 درصد اعتبارات هزینه ای مصوب امسال 

معادل یکهزار و 993میلیارد ریال به حساب دستگاههای دولتی بابت حقوق کارکنان واریز شده است.

وی بر توجه و پیگیری به وصول مالیات های عملکردی تاکید کرد و گفت: در زمینه پرداخت عوارض آلایندگی شرکت های نفتی استان بوشهر باید بیشتراقدام شود زیرا بخش عمده ای از درآمدهای شهرداری ها که صرف عمران و آبادانی شهرها می شود از همین محل پرداخت عوارض آلایندگی ها است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر