جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۱۳۰
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

فکرشهر: رئیس کمیته امداد امام خمینی گناوه گفت: طبق تفاهم نامه ای که با سپاه پاسداران انجام شد تعداد ۵۰ واحد مسکن مددجویی در روستاهای گناوه احداث شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مراد شمس الدینی عصر چهارشنبه در آیین آغاز مرحله دوم جشن مهر عاطفه ها در دبیرستان شهیدتیموری این شهرستان گفت: جشن عاطفه‌ها هر ساله در دو مرحله با هدف کمک به دانش‌آموازان بی بضاعت و نیازمند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال حدود هزار پاکت برای جمع آوری کمک‌ها توزیع شده است که پس از جمع‌آوری این کمک‌ها در اختیار دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

وی گفت: بسته‌های چند منظوره با توجه به نیازهای این دانش‌آموزان تحت پوشش و نیازمند مدارس، تحویل آنها داده شده و بسته‌های جدید نیز در آینده نزدیک تحویل داده خواهد شد.

وی اضافه کرد: کمیته امداد بیش از پنج میلیون نفر را در سطح کشور تحت پوشش خود قرار داده است که در شهرستان گناوه نیز سه هزار و ۲۰۰ خانوار تحت پوشش این نهاد است.

وی گفت: بر اساس نیازمندی‌های خانوارها تحت پوشش این نهاد، آنها را در سرفصل‌های مختلف تحت پوشش  قرار داده‌ایم و همه عملکردهای کمیته امداد در ۳۷ سرفصل است که نسبت به موضوع خدمات دهی به مددجویان و نیازمندان سازمان دهی شده است.

شمس الدینی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در موضوعات مختلفی که خانواده های تحت پوشش نیاز داشته باشند مانند موضوعات قضایی، مسکن، پوشاک، اشتغال و کارآفرینی و موضوعات مختلف به آنهاخدمات ارائه می‌دهد.

رئیس مدیر کمیته امداد امام خمینی گناوه گفت: در بحث مستمری به مددجویان کمیته امداد امسال علاوه بر دریافت مستمری، یارانه آنها نیز دو برابر شده و همه این پرداخت‌ها به صندوق امداد ولایت واریز و از آن طریق به مددجویان پرداخت می‌شود.

شمس‌الدینی همچنین گفت: خانواده‌هایی که شرایط تحت پوشش را دارا نیستند ولی نیازمند هستند، آنها را نیز تحت عنوان تبصره ۱۴ تحت پوشش قرار می‌دهیم که به آنها کدهای مددجویی داده می‌شود و خدماتی که در حد توان باشد به آنها داده و یارانه آنها نیز طبق مددجوان کمیته امداد دوبرابر می‌شود.

وی اظهار داشت: در سال گذشته طبق تفاهم نامه‌ای که با سپاه پاسداران انجام شد تعداد ۵۰ واحد مسکن مددجویی در روستاهای گناوه احداث شد و امسال نیز ۱۲۰ واحد دیگر احداث خواهد شد که ۶۰ واحد آن در یکی دو هفته اینده شروع به ساخت می‌شود.

وی گفت: طبق تفاهم نامه‌ای که رئیس کمیته امداد کشور با استاندار بوشهر امضا کرد امسال هزار واحد مسکونی دیگر نیز در استان احداث خواهد شد که ما سال قبل فقط خانوادهای سه نفر به بالا را برای این امرمعرفی کرده بودیم و طبق این تفاهم نامه ما خانوادهای دو نفره را نیز معرفی خواهیم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر