شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۳۱۶
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۶

فکرشهر: دبیر حزب موتلفه استان بوشهر گفت: اگر عملکرد نماینده های اصلاح طلب بهبود پیدا نکند با ریزش آرا روبرو خواهند بود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالله فاتحی در خصوص انتخابات پیش رو و وضعیت سیاسی کشور اظهار داشت: تجربه نشان داده است که مردم  ایران اسلامی بسیار هوشیار هستند و در زمان های مختلف برای حمایت از نظام  در صحنه حضور داشته اند.

وی با بیان اینکه مردم در ایران از روحانیت الگو و راهنمایی می گیرند، افزود: طبیعی است که حوادث و رویدادها بر میزان مشارکت مردم تاثیرداشته باشد اما احزاب و ارگان ها وظیفه دارند اطلاع رسانی در راستای خنثی کردن سیاه نمایی ها و هجمه های دوشمن داشته باشند.

دبیر حزب موتلفه استان بوشهر با اشاره به اینکه دشمنان با تحریک احساسات مردم خدمات انقلاب را بسیار ناچیز عنوان می کنند، تصریح کرد: نمایندگان مردم  و روحانیت باید خدمات ارائه شده را به جامعه اطلاع دهند.

فاتحی با عنوان اینکه مسئولین باید راه حل مناسبی برای مشکلات داشته باشند و با ارائه آن به مردم امیدواری دهند، گفت: مردم نباید فکر کنند فساد در کشور نهادینه و سیستمی شده است، بلکه باید بدانند با جدیت و قانونی با متخلفین برخورد می شود.

وی در خصوص اعتماد مجدد مردم به طیف اصلاح طلب در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در سال ۹۸ برگزار خواهد شد، عنوان کرد:  مردم  اکنون این احساس را دارند که مدیریتی را که اعمال کرده اند چه دولت و چه مجلس ضعیف بوده است.

دبیر حزب موتلفه استان بوشهر در ادامه افزود: اگر عملکرد نماینده های این جناح سیاسی بهبود پیدا نکند با ریزش آرا روبرو خواهند بود.

فاتحی بیان کرد: مردم باید در انتخاب های خود دقت کنند و با تعقل و تدبیر نماینده پاک‌دست انتخاب و پس از انتخاب شدن  نیازهای استان را مطالبه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر