شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۳۲۸
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۴

فکرشهر:  معاون بازسازی بنیاد مسکن استان بوشهر از اجرای طرح آمارگیری مسکن روستایی در ۱۴۹ روستای استان بوشهر خبر داد.

‌به گزارش فکرشهر از مهر، سالار عبدالهی عصر دوشنبه در حاشیه کلاس آموزشی طرح ملی آمارگیری مسکن روستایی اظهار داشت: اجرای این طرح از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و هر پنج سال یکبار برگزار می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح آمارگیری مسکن روستایی در  ۱۴۹ روستای استان بوشهر بیان کرد: به همین منظور این کارگاه آموزشی با حضور کارشناسان، بازبینان و ماموران آمارگیر استان بوشهر برگزار شده است.

معاون بازسازی بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به برگزاری این کارگاه از امروز تا ۱۹ مهرماه، خاطرنشان کرد: طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی ۱۴۹ روستای استان بوشهر زیر پوشش قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اجرای چندین مرحله طرح آموزشی برای اجرایا ین طرح، تصریح کرد: مرحله نخست دوره آموزشی طرح یاد شده برای معاونان و استادان کلاس آموزشی آمارگیران در تهران برگزار شد.

عبدالهی ادامه داد: سه روز دوم این کارگاه آموزشی در شهرستان بوشهر برگزار می‌شود که یک روز آن نیز به صورت عملی است و در پایان دوره آموزشی یاد شده به آمارگیران گواهینامه داده می‌شود.

وی ادامه داد: مشخصات روستاهای استان بر اساس نقشه‌های راهنما و در قالب سه فرم فهرست بهره‌برداری، ویژگی‌های واحد مسکونی و ویژگی‌های کل روستا صورت می‌گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر