دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۴۶۶
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۲

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند کار جهادی و تلاش مضاعف همه جانبه همگان با تبعیت از منویات رهبرمعظم انقلاب است. 

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نماز جمعه گناوه افزود: رهبرمعظم انقلاب در دیدار با سران سه قوه با موضوع اقتصادی نکات مهمی ایراد فرمودند که حل مشکلات و تامین نیازمندی های عموم مردم از مهم ترین درخواست رهبری از آنان بود. 

وی اظهارداشت: کشور ایران دارای منابع و ظرفیت های فراوانی در بخش های مختلف از جمله دارابودن 9 درصد ذخایر جهان است که می طلبد با بهره گیری از ظرفیت بی بدیل جوانان و نخبگان در برطرف کردن مشکلات بوجود آمده تلاش شود. 

امام جمعه گناوه گفت: به برکت اهل بیت (ع) و خون شهدا کشور از مشکلات کنونی عبور و بر عزت و اقتدار نظام بیش از پیش افزوده خواهدشد. 

وی به لایحه کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه لایحه در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید اما در مجلس و هم در فضای جامعه با مخالفت روبرو شد ، در شورای نگهبان در حال بررسی است و آنچه که مصلحت مردم و نظام باشد باید مدنظر دست اندرکاران آن قرار گیرد. 

امام جمعه گناوه با گرامیداشت فرارسیدن روز جهانی استاندارد گفت: مردم در خرید کالا و اقلام باید به کیفیت و استاندارد بودن آن توجه جدی کنند. 

رکنی حسینی افزود: ملاک و معیارهای استاندارد در تمامی عرصه ها از جمله در صنعت خودروسازی باید رعایت شود. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر