جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۷۶۹
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۷

فکرشهر: فرماندار شهرستان کنگان گفت: جهاد دانشگاهی کنگان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، فتح‌الله نوروزی ظهر شنبه در نشست مشترک نمایندگان جهاد دانشگاهی و رئیس دانشگاه پیام نور اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌های علمی در شهرستان کنگان به عنوان یک اولویت در دستور کار است.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی بالای جوانان و نوجوانان شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: در این راستا باید فضای مناسبی برای ظهور و بروز استعدادها در زمینه‌های مختلف از جمله میادین علمی فراهم شود.

فرماندار کنگان بیان کرد: راه‌اندازی جهاد دانشگاهی در شهرستان کنگان با توجه به دارا بودن پتانسیل‌های خوب شهرستان برای آموزش و پژوهش امری ضروری است.

وی همچنین افزود: امیدواریم با راه اندازی جهاد دانشگاهی کنگان بتوانیم به‌زودی شاهد استقرار دانشکده‌های مرتبط با صنعت نفت و گاز در منطقه باشیم.

مرصع صیادی مسئول راه اندازی جهاد دانشگاهی کنگان نیز گفت: با توجه به اهداف جهاد دانشگاهی مبنی بر گسترش تحقیقات و شکوفایی استعدادها در سطح جامعه برای رسیدن به خود اتکایی، توسعه امور فرهنگی با همکاری حوزه و دانشگاه و گسترش طرح‌های کاربردی به منظور به‌کارگیری نتایج پژوهش جهاد دانشگاهی کنگان راه‌اندازی می‌شود.

قابل ذکر است دکتر مرصع صیادی مسئول راه اندازی جهاد دانشگاهی کنگان از طرف رئیس جهاد دانشگاهی استان معرفی شده است.

مرصع صیادی از نویسندگان و پژوهشگران استان بوشهر است که پیش از این پژوهش های فراوانی در سطح ملی و بین المللی انجام داده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر