شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۹۱۶
چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

فکرشهر:  مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: درمانگاه‌های تامین اجتماعی دیر، جم، خورموج و برازجان در سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش فکرشهر از مهر، یلدا دارابی صبح چهارشنبه در بازدید فرماندار و امام جمعه دیر از پروژه احداث درمانگاه تامین اجتماعی اظهار داشت: توسعه خدمات درمانی در استان بوشهر به عنوان یک اولویت در دستور کار است و طرح‌های مهمی در دست اجرا است.

وی با مطلوب توصیف کردن روند ساخت ساختمان درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دیر خاطرنشان کرد: تلاش داریم که این مرکز درمانی تا اواسط سال آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر تصریح کرد: بیمه‌شدگان تامین اجتماعی حق دارند که از بهترین خدمات بهره‌مند باشند و در این راستا تلاش می‌شود تا با فراهم‌ککردن زیرساخت‌های مناسب، خدمات بهتر و بیشتری ارائه شود.

وی با اشاره به خدمات دهی درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دیر در ساختمانی استیجاری بیان کرد: بی‌شک با تکمیل ساختمان در حال ساخت این شهرستان شاهد ارائه خدمات بیشتر و باکیفیت‌تری خواهیم بود.

دارابی از تکمیل و بهره‌برداری از درمانگاه‌های تامین اجتماعی دیر، جم، خورموج و برازجان در سال آینده خاطرنشان کرد: با شروع به کار درمانگاه دیلم و کلنگ‌زنی درمانگاه دلوار شاهد خدمات‌دهی درمانگاه ملکی تامین اجتماعی در همه شهرستان‌های استان خواهیم بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر از توسعه بیمارستان‌های حضرت نبی اکرم(ص) عسلویه و مهر برازجان خبر داد و اضافه کرد: تلاش داریم با توسعه زیرساخت‌ها زمینه بهبود ارائه خدمات به مردم و به ویژه بیمه‌شدگان را فراهم سازیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر