دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۹۶۴
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۷

فکرشهر:  سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به اینکه این تیم باید در نیم فصل تقویت شود، گفت: خیلی از بازیکنانمان را به خاطر مشکلات مالی از دست دادیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، مهدی تارتار بعد از ظهر پنجشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: در این مسابقه میزبان هستیم و امیدواریم با حمایت هواداران به هر سه امتیاز مسابقه دست یابیم.

وی با اشاره به پیروزی هر دو تیم در مسابقات هفته قبل، اضافه کرد: هر دو تیم با روحیه خوب وارد بازی می‌شوند. در هفته‌ههای قبل تیم صنعت نفت در خط حمله توانمند حاضر شده و گل‌های زیادی زده است.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم بیان کرد: روی نقاط قوت و ضعف آنها کار کردیم و امیدواریم بتوانیم خوب عمل کنیم و تاکتیک‌های مورد نظر را اجرا کنیم و سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی ادامه داد: تعداد بازیکنان ما کم است و ۱۵ بازیکن بزرگسال داریم و به خاطر مشکلات مالی خیلی از بازیکنانمان را از دست دادیم و بازیکنان مورد نظر را نتوانستیم جذب کنیم و تعداد بازیکن کمی داریم.

تارتار افزود: در نیم‌فصل باید تقویت شویم و قطعا باید این کار را انجام دهیم و در صورتی که تقویت نشویم قطعا در ادامه مسابقات با مشکلات زیادی روبرو خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: ما از ناحیه داوری تاکنون صدمه زیاد خورده‌ایم ولی به سلامت داوران و رئیس کمیته داوران شک نداریم و بخصوص در بازی فردا دکتر بیژن حیدری تجربه بالایی دارد و امیدواریم روز خوبی داشته باشد و مشکلی را شاهد نباشیم و تیم‌ها متضرر نشوند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در مورد محروم و مصدوم هم همه تیم‌ها مثل ما مصدوم زیاد دارند و در فصل سرما هستیم و مصدوم زیاد داریم و بازیکن محروم ما هم روح‌الله سیف‌الهی است.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ درصد از مبلغ قرار داد بازیکنان پرداخت شده است، افزود: مبلغی از قرارداد کادر فنی پرداخت نشده و مدیریت باشگاه دنبال رفع مشکلات مالی است.

تارتار ادامه داد: دو دروازه‌بان آماده داریم و رقابت تنگاتنگی دارند و یک دروازه‌بان جوان هم داریم که هر سه نفر عالی هستند و هر کسی که خوب باشد بازی می‌کند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر