دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۹۸۹
شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه استحقاق برد مقابل صنعت نفت آبادان را داشتیم، گفت: همه بازیکنان پارس جنوبی جم به فکر رفتن از این تیم هستند.

به گزارش فکرشهر از مهر، مهدی تارتار جمعه‌شب در پایان مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان که در شهر جم برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی زیبایی را امشب شاهد بودیم و موقعیت‌های زیادی خلق شد و موقعیت‌های زیادی را هدر دادیم و اگر خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم برنده باشیم.

وی افزود: روی دو اشتباه بچه‌گانه دو گل را دریافت کردیم. خطایی صورت نگرفته بود و روی یک ضربه ایستگاهی گل اول را دریافت کردیم. موقعیت زدن گل سوم را هم داشتیم و نتوانستیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: یکی دو صحنه پنالتی هم وجود داشت که امیدواریم داور اشتباهی در این زمینه انجام نداده باشد.

وی ادامه داد: محسن بنگر امروز خوب بازی کرد و روز خوبش بود. روی نیمکت هم مدافعی در اختیار نداشتیم و اگر دفاعمان آسیب می‌دید نمی‌توانستیم تعویضی انجام دهیم و به مشکل برمی‌خوردیم. بنگر در دفاع و زدن گل و زدن ضربات سر خوب عمل کرد.

تارتار در مورد اشتباهات داوری نیز بیان کرد: داور خطاهای بی‌موردی را برای صنعت نفت آبادان گرفت و روی یکی از صحنه‌ها هم ما گلی را دریافت کردیم و انتظار داشتیم که این اشتباهات صورت نگیرد و بتوانیم برنده باشیم.

وی در مورد مسابقه آینده پرسپولیس در فینال جام قهرمانان آسیا گفت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و امیدواریم بعد از سال‌ها تیمی از کشورمان بتواند قهرمان مسابقات قهرمانان باشگاه‌های آسیا شود.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: تیم‌هایی که با مشکلات مالی روبرو شوند و مشکلات حل نشود در سراشیبی سقوط قرار می‌گیرند و چون سال قبل شخصیت خوبی را کسب کردیم اکنون در میانه‌های جدول هستیم.

وی خواستار تلاش مسئولان استان برای رفع مشکلات این تیم شد و ادامه داد: اینقدر تکرار کردیم مشکلات مالی باید حل شود، که دیگر خسته شدیم. مسئولان باید تلاش اصلی را کنند.

تارتار افزود: اگر مشکلات مالی حل شود در نیم‌فصل دنبال بازیکن می‌رویم و اگر مشکل حل نشود همین بازیکنان را هم از دست خواهیم داد و همه بازیکنان پارس جنوبی جم به فکر رفتن از این تیم هستند.

مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان با تساوی دو - دو به پایان رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر