يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون ‌استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در بخش سیلاب‌های مخرب رتبه دوم کشور دارد به همین جهت امسال هشت میلیارد دلار برای مهار آب‌های مرزی به استان‌های جنوبی تخصیص یافته است.به گزارش فکرشهر، رضا عوض‌پور در کارگروه علمی تخصصی اقتصاد مقاومتی در بوشهر با بیان اینکه نظام درآمد هزینه موجود جذابیتی برای مدیران استان بوشهر ندارد اظهار کرد: به جد پیگیر اصلاح این نظام در برنامه ششم هستیم.
کد خبر: ۴۸۹۹
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۵

فکرشهر: معاون ‌استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در بخش سیلاب‌های مخرب رتبه دوم کشور دارد به همین جهت امسال هشت میلیارد دلار برای مهار آب‌های مرزی به استان‌های جنوبی تخصیص یافته است.

به گزارش فکرشهر، رضا عوض‌پور در کارگروه علمی تخصصی اقتصاد مقاومتی در بوشهر با بیان اینکه نظام درآمد هزینه موجود جذابیتی برای مدیران استان بوشهر ندارد اظهار کرد: به جد پیگیر اصلاح این نظام در برنامه ششم هستیم.

عوض‌پور

وی گفت:  نظام درآمد هزینه موجودی که در این زمینه وجود دارد هیچ انگیزه‌ای برای مدیران برای مدیریت بهتر در استان ایجاد نمی‌کند.
معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر با بیان اینکه سهم استان بوشهر در تولید ناخالص داخلی 4.5 درصد است تصریح کرد: یکی از بخش‌های جدی که دولت باید به اصلاح آن کمک کند شیوه‌های کشت در استان بوشهر است.
وی با بیان اینکه استان بوشهر در بخش سیلاب‌های مخرب در کشور دارای رتبه برتر است گفت: این استان دربخش سیلاب‌‌های مخرب رتبه دوم و در بخش تلفات ناشی از سیلاب‌ها رتبه چهارم در کشور دارد.
معاون استاندار بوشهر از تخصیص 8 میلیارد دلار برای مهار آب‌های مرزی  خبرداد و گفت: برای مهار آب‌های مرزی امسال هشت میلیارد دلار به استانهای جنوبی کشور تخصیص یافته است.
عوض‌پور بیان کرد: با توجه به اینکه فاصله اصلی استان بوشهر محدود است برای اجرای طرح‌های تامین آب به اعتبارات مناسب نیاز است.
وی با اشاره به تصویب بندرآزاد تجاری بوشهر در هیئت دولت افزود: این مهم اتفاق بزرگی در راستای توسعه استان بوشهر به شمار می‌رود ضمن اینکه طرح توسعه بندر بوشهر سبب جذب سرمایه گذاران  و تقویت فعالیت‌های اقتصادی در بندر بوشهر می‌شود.
معاون برنامه ریزی استاندار بوشهر، با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر امسال اجرایی می‌شود افزود: منطقه ویژه شهرهای شمالی استان بوشهر به تقویت معیشت مردم و اقتصاد استان بوشهر کمک زیادی می‌کند که امسال عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
عوض‌پور تصریح کرد: اجرای این طرح کمک می‌کند که استان بوشهر ظرفیت اقتصادی بیشتری در اختیار کشور قرار دهد.
منبع: تسنیم

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر