دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: وزارت نفت در هفته گذشته 13 میلیارد ریال برای توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان به عنوان معین درمان وزارت نفت اختصاص داد.به گزارش فکرشهر، مهدی یوسفی در نشست شورای اداری شهرستان کنگان افزود: بیمارستان کنگان به عنوان بیمارستان معین صنعت نفت در منطقه مورد توجه جدی ماست و در راه تجهیز این مرکز درمانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۴۹۲۰
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۴

فکرشهر: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: وزارت نفت در هفته گذشته 13 میلیارد ریال برای توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان به عنوان معین درمان وزارت نفت اختصاص داد.

به گزارش فکرشهر، مهدی یوسفی در نشست شورای اداری شهرستان کنگان افزود: بیمارستان کنگان به عنوان بیمارستان معین صنعت نفت در منطقه مورد توجه جدی ماست و در راه تجهیز این مرکز درمانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بیان کرد: با توجه به حجم عظیم فعالیت های دردست اجرای صنایع نفت و گاز در محدوده کنگان این شهرستان در حوزه انرژی از جایگاه ویژه ای برخودار است. 

وی اضافه کرد: کارگروه ویژه ای متشکل از مدیران صنایع نفت و گاز و مسوولان محلی شهرستان کنگان به منظور بررسی دغدغه ها و مشکلات این شهرستان و ارائه راهکارهای توسعه ای تشکیل می شود. 

یوسفی ادامه داد: نگاه صنعت نفت به مناطق مجاور با این صنایع ویژه است و عزم صنعت نفت برای همراهی در توسعه متوازن صنعت و محیط پیرامونی جدی است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بیان کرد: تقویت و توانمند سازی نیروهای بومی، نخبه پروری، حمایت از کلاسهای تقویتی و کنکور، برنامه ریزی برای کنترل آلودگی های زیست محیطی، تامین زیرساخت های اولیه بهداشتی، درمانی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی از برنامه های اولویت دار سازمان برای کمک به توسعه متوازن شهرستان کنگان و مناطق مجاور با پارس جنوبی محسوب می شود که در دستور کار مدیران منطقه ویژه پارس قرار گرفته است.

یوسفی با انتقاد از روند سابق ارائه خدمات سازمان منطقه ویژه پارس و شرکتهای زیرمجموعه این سازمان بع استان بوشهر گفت: بخشی از خدمات ارایه شده درگذشته بیشتر جنبه خاص المنفعه داشته که این رویه باید اصلاح و خدمات ارائه شده عام المنفعه باشد.

وی با بیان این که حق و حقوق شهرستان کنگان بخوبی ادا نشده و کنگان نقطه ثقلی در منطقه است، گفت: 60 درصد فازهای پالایشگاهی و شرکتهای پارس جنوبی درمحدوده شهرستان کنگان قرار دارد که تلاش می شود حقوق مردم این شهرستان رعایت شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به موضوع آلایندگی ها در شهرستان کنگان اشاره و با بیان اینکه طبق بررسی های کارشناسی این میزان آلایندگی خطرناک نیست گفت: طبق هماهنگی های بعمل آمده و با استقرار اکیپی متخصص در دهه پایانی شهریورسال جاری، پیش بینی می شود میزان بوی گاز در شهرستان کنگان که باعث نگرانی مردم و مسئولین شده به حداقل ممکن کاهش یابد.

به نوشته ی ایرنا، وی در خصوص مشعل های گازی در سایت پارس 2 (کنگان) گفت: با انجام کمپرسور گاز برگشتی در مهر امسال این آلایندگی ها نیز کاهش خواهد یافت.

مهندس یوسفی در خصوص اختیارات مدیر پارس 2 اظهارکرد: از این پس اختیاراتی که فقط در حوزه مدیرعامل سازمان است، برای آسان سازی کارها و دسترسی آسان تر به مدیر پارس 2 تفویض خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر