جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امسال از محل اعتبارات تملک داراییها مبلغ 9میلیاردو500 میلیون ریال برای تجهیز وتعمیر مدارس این شهرستان به تصویب رسیده است.به گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو صبح چهارشنبه در نشست شورای آموزش وپرورش شهرستان دشتی اظهار داشت: در سال جاری توجه ویژه ای به مقوله آموزش شده بطوری که از محل اعتبارات تملک داراییها اعتبار خوبی جهت ارتقا این بخش به تصویب رسیده است.
کد خبر: ۴۹۳۴
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۱

فکرشهر: امسال از محل اعتبارات تملک داراییها مبلغ 9میلیاردو500 میلیون ریال برای تجهیز وتعمیر مدارس این شهرستان به تصویب رسیده است.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو صبح چهارشنبه در نشست شورای آموزش وپرورش شهرستان دشتی اظهار داشت: در سال جاری توجه ویژه ای به مقوله آموزش شده بطوری که از محل اعتبارات تملک داراییها اعتبار خوبی جهت ارتقا این بخش به تصویب رسیده است.

وی افزود:از این مبلغ 3میلیاردو500 میلیون ریال آن برای تعمیرات مدارس و6میلیارد ریال  نیز برای تجهیزات  مدارس و هنرستانهای فنی وکار دانش است که امیدواریم با تخصیص این اعتبارات بخشی از مشکلات موجود تا قبل از بازگشایی مدارس مرتفع شود.

مهرجو همچنین از تصویب 1میلیارد ریال برای تجهیز مراکز فرهنگی و قرآنی آموزش و پرورش  این شهرستان خبر داد و گفت: اداره آموزش و پرورش باید نسبت به جذب اعتبارات عمرانی اهتمام ویژه ای داشته باشد تا این اعتبارات به موقع تخصیص پیدا کند وشاهد تحول خوبی در سطح شهرستان باشیم.

وی ادامه داد: با تعامل و همکاری خوبی که در بین مسئولین این شهرستان وجود دارد امیدواریم هر چه زودتر شاهد توسعه، عمران و آبادی شهرستان باشیم و با تلاش همدیگر دشتی را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

رتبه کنکور در دشتی مطلوب است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی نیز با اشاره به برگزاری کنکور سراسری گفت: وضعیت کنکور شهرستان نسبت به سال گذشته بهتر بوده ولی رضایت بخش نیست و تا رسیدن به جایگاه اصلی باید تلاش بیشتری کرد.

احمد طیبیان افزود: با توجه به سابقه درخشان دشتی در حوزه تعلیم و تربیت می طلبد همه مسئولین جهت ارتقاء این جایگاه آموزش و پرورش را یاری کنند .

وی ادامه داد: در کنکور امسال 9 نفر از این شهرستان زیر رتبه هزار بوده و تنها دانش آموز استان که رتبه 40 در رشته ریاضی را کسب نموده از دشتی بوده است.

طیبیان خاطر نشان کرد: این شهرستان دارای دانش آموزان با استعداد زیادی است که باید آنها را شناسایی وحمایت کرد تا برای شهرستان افتخار آفرینی کنند.

وی در خصوص طرح اوقات فراغت نیز گفت:این طرح با همکاری سپاه در 50 مدرسه شهرستان با حضور دانش آموزان انجام می شود ودر آن فرهنگی،هنری،دینی و مذهبی انجام می شود ومدارس را تا مهره ماه آماده می کنند.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر