شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۳۴۰
سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳

فکرشهر:  با حضور علیرضا فغانی داور بین المللی و رضا سخندان کمک داور بین المللی، کلاس توجیهی داوران استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، علیرضا فغانی داور بین المللی کشور عصر دوشنبه در این دوره آموزشی اظهار داشت: اجرای برنامه‌های آموزش داوری نقش بسیار مهمی در ارتقای کیفی سطح داوری‌ها خواهد داشت.

وی با اشاره به ارائه مهمترین مباحث داوری جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در این کلاس برای داوران استان بوشهر خاطرنشان کرد: در طول سال دوره‌های مختلف و متنوعی برای آموزش داوران برگزار می‌شود.

فغانی به ظرفیت بالا و توانمندی داوران استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: استان بوشهر اکنون دارای پنج داور در لیگ برتر کشور است که شاهد عملکرد خوبی از سوی این داوران هستیم.

رئیس کمیته داوران استان بوشهر با تقدیر از حضور علیرضا فغانی داور بین المللی و رضا سخندان کمک داور بین‌المللی کشورمان در این دوره آموزشی گفت: این برنامه‌های آموزشی به صورت تئوری و عملی در بوشهر برگزار می‌شود.

روح‌الله ارشادی از حضور ۳۵ داور، ۵۰ کمک داور، ۱۵ نظر داوری و ۱۰ داور بانوان در این دوره آموزشی خبر داد و اضافه کرد: امسال ۷۰ داور استان بوشهر در لیگ‌های کشوری شامل لیگ برتر، لیگ دسته دوم و سوم و لیگ‌های پایه قضاوت کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر