دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بارش شدید باران در نیمه دومین ماه از فصل تابستان شهروندان بوشکانی را غافلگیر کرد و مشکلاتی را برای آنان به وجود آورد.به گزارش فکرشهر، پس از مدتها صدای رعد و برق سکوت دشت ها و کوههای بوشکان را شکست و نم نم باران بر لبهای عطش آلود دشت بوشکان نشست تا گرمای تابستان را بهتر تحمل کنند.بارش باران که در این فصل از سال کم سابقه است موجب آبگرفتگی خیابانها و معابر عمومی و جاری شدن آب جوی ها در سطح خیابانها شد و مشکلاتی را برای رفت و آمد مردم ایجاد کرد.
کد خبر: ۴۹۴۱
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷

فکرشهر: بارش شدید باران در نیمه دومین ماه از فصل تابستان شهروندان بوشکانی را غافلگیر کرد و مشکلاتی را برای آنان به وجود آورد.

به گزارش فکرشهر، پس از مدتها صدای رعد و برق سکوت دشت ها و کوههای بوشکان را شکست و نم نم باران بر لبهای عطش آلود دشت بوشکان نشست تا گرمای تابستان را بهتر تحمل کنند.

بارش باران که در این فصل از سال کم سابقه است موجب آبگرفتگی خیابانها و معابر عمومی و جاری شدن آب جوی ها در سطح خیابانها شد و مشکلاتی را برای رفت و آمد مردم ایجاد کرد.

بارش باران همچنین موجب طغیان آب در دره های اطراف بوشکان گردید برخی از کشاورزان نگران از اینکه شاید این بارش کم سابقه باعث بروز خرابی در محصولات تابستانه اشان شود چندان از این بارش ابراز رضایت نمی کردند. بارش باران تابستانی که با وزش باد شدید و رعد و برق همراه بود همچنین موجب خنک شدن دمای هوا (هر چند بمدت کوتاه) و خوشحالی مردم شد.

قابل ذکر است که این بارش علاوه بر شهر بوشکان، برخی دیگر از مناطق بخش بوشکان را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

گفتنی است این سامانه بارشی بصورت رگبار پراکنده در برخی از نقاط استان بوشهر رخ داده و بیشتر استان فارس از این بارش بهره مند گردیده اند.

http://parsiup.com/upload/waeh_1.jpg

http://parsiup.com/upload/mrp6_2.jpg

http://parsiup.com/upload/puo2_3.jpg

http://parsiup.com/upload/n14n_4.jpg

http://parsiup.com/upload/tvg_5.jpg

http://parsiup.com/upload/1vz4_6.jpg

http://parsiup.com/upload/vi9q_7.jpg

http://parsiup.com/upload/o8ja_8.jpg

http://parsiup.com/upload/mt5d_9.jpg

 

منبع: بوشکان نیوز

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر