شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان از تغییر مدیرکل این اداره در بوشهر خبر داد.به گزارش فکرشهر، امیررضا خادم در نشستی خبری درباره فعالیت هایش در این معاونت سخن گفت.خادم در بخشی از مصاحبه اش در خصوص تغییر مدیران کل استان ادامه داد: تاکنون 17 مدیر کل در استان‌های کشور تغییر کرده‌اند. دو نفر بازنشسته و 9 نفر به پایان دوره خود رسیده اند و پنج نفر نیز به علل مختلف که مدیریتی بوده تغییر پیدا کرده‌اند.خادم افزود: در استان های خراسان شمالی، بوشهر و مازنداران نیز این تغییرات اتفاق می‌افتد.
کد خبر: ۴۹۴۵
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴

فکرشهر: معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان از تغییر مدیرکل این اداره در بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، امیررضا خادم در نشستی خبری درباره فعالیت هایش در این معاونت سخن گفت.

خادم در بخشی از مصاحبه اش در خصوص تغییر مدیران کل استان ادامه داد: تاکنون 17 مدیر کل در استان‌های کشور تغییر کرده‌اند. دو نفر بازنشسته و 9 نفر به پایان دوره خود رسیده اند و پنج نفر نیز به علل مختلف که مدیریتی بوده تغییر پیدا کرده‌اند.

خادم افزود: در استان های خراسان شمالی، بوشهر و مازنداران نیز این تغییرات اتفاق می‌افتد.

به نوشته ایسنا، معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تغییر برخی از مدیران به دلیل عملکرد آنها نبوده و حتی بعضی از آنها عملکرد قابل قبولی نیز داشته‌اند، اما از حمایت استانداری و فضای عمومی استان بی‌بهره بوده‌اند.

این گزارش می افزاید: از سال 89 تاکنون رضا جمشیدی عهده دار مدیرکلی ورزش و جوانان بوشهر بوده که از مدتها پیش تغییر وی قطعی به نظر می رسید. وی کارمند استانداری بوشهر است و تا شهریورماه مجوز ماموریتش در وزارت ورزش و جوانان خاتمه می یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر