دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۵۳۶
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۵

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه، خواستار ایجاد کتابخانه دیجیتال در بوشهر شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر دوشنبه در آئین تجلیل از کتابخانه‌داران و کتابخوان‌های برتر استان بوشهر اظهار داشت: برای دستیابی به توسعه و پیشرفت باید فرهنگ مطالعه در جامعه ترویج شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات جامعه با ترویج فرهنگ مطالعه حل می‌شود، اضافه کرد: در سطح جامعه ظرفیت‌های متنوعی برای ترویج فرهنگ مطالعه وجود دارد که باید در کنار بهره‌گیری از فضای مجازی، فرهنگ کتاب‌خوانی نیز ترویج شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری در جامعه یکی از وظایف شهرداران است که در بوشهر نیز شهرداری وظیفه و رسالت مهمی در این زمینه دارد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه کتاب و کتاب‌خوانی در دین مبین اسلام خاطرنشان کرد: کتاب راه و روش زیستن، رسیدن به سعادت و کمال را فراهم می‌کند و باید اهمیتی بیشتری برای کتاب قائل باشیم.

گراوند با اشاره به اینکه نخستین شهر هوشمند کشور در بوشهر ساخته می‌شود ادامه داد: طراحی و تدوین شهر هوشمند بوشهر موقعیت بسیار خوبی است و باید از این مسیر برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی استفاده شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، خواستار توسعه فرهنگ کتابخوانی و ایجاد کتابخانه دیجیتال در بوشهر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر