دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در نشست شورای اداری بخش های ارم و بوشکان مطرح شد:
فکرشهر: دکتر ارسلان زارع با تاکید بر اینکه منافع و مصالح عمومی بر منافع فردی و جناحی ارجحیت دارد، افزود: مدیر پروری یکی از خصوصیات مدیریت جهادی است که در این خصوص آقای دکتر ...
کد خبر: ۴۹۶۳
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۵۵

فکرشهر: فرماندار دشتستان در جلسه شورای اداری بخش بوشکان گفت: تحقق اقتصادی پویا و بارور و ارتقای رفاه اجتماعی ملت ایران با عزم ملی و مدیریت جهادی  محقق می شود.

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع افزود : مدیریت جهادی بستری برای جهاد اقتصادی و افزایش بهره وری و رفاه اجتماعی است .

وی بیان داشت : اجرایی شدن شعار سال مورد نظر مقام معظم رهبری با برنامه های اجرایی دولت تدبیر و امید که بر اساس سیاستهای علمی و عقلایی است با همکاری مردم عملی خواهد شد .

زارع تاکید کرد : ایمان ، اعتقاد ، خلوص ، پشتکار،شجاعت و قاطعیت در تصمیم گیری ها و داشتن برنامه لازمه کار هر مدیری  بویژه بخشداران است.

فرماندار دشتستان از بخشدار سابق به جهت خدمات چندین ساله وی تشکر نمود و توصیه هایی برای پیشبرد بهتر امور به بخشدار جدید ارائه نمود.

در این آئین سید کاظم موسوی به عنوان بخشدار جدید بوشکان معرفی و از خدمات علی افراسیابی تقدیر شد.

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در جلسه شورای اداری بخش ارم نیز ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق(ع)، گفت: مدیریت جهادی در واقع سبکی برخاسته از تفکر بومی و متناسب با مقتضیات فرهنگی و اجتماعی ماست که عقلانیت ، معنویت و اعتدال در آن جایگاه ویژه ای دارد.

دکتر ارسلان زارع با تاکید بر اینکه منافع و مصالح عمومی بر منافع فردی و جناحی ارجحیت دارد، افزود:  مدیر پروری یکی از خصوصیات مدیریت جهادی است که در این خصوص آقای دکتر سالاری استاندار محترم بوشهر این مهم را بخوبی در دستور کار خود ، همکاران و مدیران استان قرار داده است .

وی اظهار داشت:یکی از خصوصیات بارز مدیریت جهادی ، پویایی ، بهبود و بالندگی است و ایستایی، درجا زدن و رضایت به وضع موجود در مدیریت جهادی و اسلامی پدیده ای مذموم است .

زارع ابراز داشت : فرهنگ تغییردر مدیریت اسلامی باید در جهت تحول ، بالندگی و بهتر شدن باشد.

هاشم زاده بخشدار سابق نیز گفت: در حالیکه کشورهای همسایه و منطقه در بعد امنیتی دچار بی ثباتی هستند امروز امنیت کامل در جامعه به برکت حضور مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران برقرار است

وی افزود : علی رغم انجام طرحهای عمرانی زیاد در بخش ارم همچنان کمبودهایی وجود دارد که انشاءاله آینده برطرف می شود.

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر