جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر افزود: با توجه به این که بسته های سرمایه گذاری دراستان بوشهر تدوین شده است این استان درحال پیمودن روند رو به رشد توسعه اقتصادی است...
کد خبر: ۴۹۷۶
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: هم اکنون زیرساخت 11هزار هکتار اراضی ساحلی این استان برای پرورش میگو فراهم است که امسال با افزایش هفت هزار هکتار دیگر زمین های آماده پرورش میگو به 18هزار هکتار افزایش می یابد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، مصطفی سالاری روز پنجشنبه درنشست با مسوولان امور اقتصادی و سرمایه گذاری استان بوشهر اظهارکرد: با توجه به قابلیت این استان دربخش پرورش آبزیان فراهم کردن زیرساخت های پرورش و توسعه این صنعت از اولویت های اساسی به شمار می رود.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در بخش های گردشگری، کشاورزی، آبزیان و صنعت دارای زیر ساخت های مهم برای سرمایه گذاری است.

استاندار بوشهر افزود: با توجه به این که بسته های سرمایه گذاری دراستان بوشهر تدوین شده است این استان درحال پیمودن روند رو به رشد توسعه اقتصادی است.

سالاری بیان کرد: روند توسعه اقتصادی دراستان بوشهر با توسعه سرمایه گذاری در احداث واحدهای ساختمانی، هتل های پنج ستاره و حوزه های تجاری تکمیل می شود.

استاندار بوشهر با اشاره به تصویب پیشنهاد ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی بوشهر در شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: برای این مهم امکانات لازم برای سرمایه گذاری درساخت و سازهای اداری، تجاری، رفاهی و بندری فراهم است.

سالاری اضافه کرد: این استان با داشتن سواحل زیبا و هم مرز بودن با خلیج فارس دارای جاذبه های مهم برای سرمایه گذاری درحوزه گردشگری و صنعت پرورش آبزیان است.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به توسعه مناسبات تجاری استان بوشهر با کشورهای حوزه خلیج فارس، امکانات لازم برای ایجاد بازارچه تجاری در استان فراهم است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر