دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۸۰۴
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

فکرشهر:  استاندار بوشهر با اشاره به کشف ۱۵ تن مواد مخدر در استان، گفت: برنامه‌های پیشگیری از مواد مخدر در استان بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند عصر سه‌شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم، اولین اولویت دولت را پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بویژه در حوزه مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد.

استاندار بوشهر اظهار داشت: اگر در جامعه همه تابع قرآن کریم و پیامبر باشند، حتما از تفرقه جلوگیری خواهد شد و باعث وحدت، همبستگی و صمیمیت بیشتر خواهد شد.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی در جایی قرار دارد که نیاز به وحدت و هم بستگی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی بیشتر احساس می‌شود.

گراوند با بیان اینکه طرح نماد در آموزش و پرورش باید همه مدارس اعم از دولتی یا غیردولتی را شامل شود افزود: اصلاح و پیشگیری از مواد مخدر در مدارس یک نیاز اساسی است.

وی با بیان اینکه استانداری نیز به اجرای این برنامه کمک مالی خواهد کرد تاکید کرد: به هیچ وجه نباید برای فرهنگ سازی از نهاد آموزش و پرورش و صداوسیما غفلت کرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: همه دستگاهای اجرایی تلاش کنند تا جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه تر و بهتر از ادوار گذشته انجام بشود.

وی افزود: نیاز است در شرایط جامعه و وجود مشکلات با اجرای برنامه‌های وحدت و امید آفرینی باعث ایجاد انگیزه در مردم شد.

گرواند تصریح کرد: در روز میلاد پیامبر به هزار زوج جوان نیازمند جهیزیه هدا خواهد شد.

وی اظهار داشت: کشف ۱۵ تن مواد مخدر با شیوه‌های جدید در سطح استان نشان از کار خوب و زیرکی نیروهای انتظامی و اطلاعاتی نظام است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر