شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۸۲۲
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲

فکرشهر:  نماینده مردم تنگستان و دشتی در مجلس شورای اسلامی گفت:تنگستان تابلوی استان بوشهر و برگ زرین تاریخ مبارزات میهن اسلامی ایران علیه استعمارگران بخصوص انگلیس است این شهر را باید آباد کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید کمال‌الدین شهریاری عصر چهارشنبه در آئین معارفه فرماندار جدید شهرستان تنگستان اظهار داشت: از سال ۹۵ که دهدشتی بعنوان فرماندار تنگستان معرفی شد تا روزی که در این پست حضور داشت از هیچ کوششی دریغ نکرد و همواره انرژی خود را برای رفع مشکلات مردم به کار برده و منشا خدمات بسیاری به مردم بود که بعنوان نماینده مرده از وی تشکر می‌کنم.

وی افزود: در مراسم معارفه دهدشتی سخنان حقیر در آن جلسه از طرف رسانه‌ها به نحوی منعکس شد که انگار ما التیماتوم داده‌ایم اما در عمل همه دیدند که بنده و دهدشتی پای همان حرف‌ها ایستادیم و بر اساس همان گفته‌ها بهترین رابطه بین بنده و به‌عنوان نماینده مجلس و دهدشتی بعنوان نماینده دولت در مدت تصدی مسئولین فرمانداری تنگستان توسط وی برقرار بود.

شهریاری تصریح کرد: دهدشتی بعنوان مدیر شهرستان و نماینده دولت بطور کامل در خدمت مردم و آشنا به وظایف و مسئولیت‌ها بودند و بنده در کنار ایشان بعنوان نماینده مجلس با حفظ مواضع سیاسی به عنوان خدمتگذار مردم آستین همت بالا زدیم و در تمام زمان تصدی مسئولین وی از فرماندار تنگستان نه سیاسی کاری و نه خط بازی و نه بی مهری و کم لطفی دیدم و هر آنچه حس شد ادب، احترام و تعامل مثبت بود.

وی اضافه کرد: امروز تمام مسئولیت‌ها در نظام فرصت خدمتگذاری به مردم است و در هر جایگاهی که باشیم اگر یک لحظه جز خدمت به مردم، نظام و انقلاب و خون شهدا به فکر سیاسی کاری، حفظ صندلی و میز باشیم جز خیانت کاری نکرده‌ایم و همه تلاشمان این باشد که از میز و صندلی که در اختیار ما قرار داده‌اند و دائمی نخواهد بود به عنوان فرصتی برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

نماینده مردم تنگستان و دشتی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حقیر در جریان تاخیر در انتصاب فرمانداری تنگستان بودم و بالطبع جابجایی ها مانع انتصاب فرماندار جدید تنگستان شد و بالاخره امروز شاهد معرفی فرماندار جدید تنگستان هستیم.

وی ضمن تشکر از زحمات دشتی سرپرست فرمانداری تنگستان گفت: انتظار می رود استاندار بوشهر با توجه به توانایی که در وجود دشتی بعنوان یک جوان تنگستانی وجود دارد وی را در منصب جدید و در خور و شان این بزرگوار انتصاب و از خدمات وی بهره مند شوند.

وی خطاب به استاندار بوشهر گفت: امروز یکی از مشکلات کشور ما عدم توازن منطقه ای است و مسایل و مشکلاتی که از این عدم توازن چه در مناطق محروم و چه در مناطق برخوردار ایجاد شده است بر هیچ کس پوشیده نیست.

دکتر شهریاری افزود: ۱۱ میلیون حاشیه نشین در کنار کلان شهر ها یک مصیبت برای کشورز از نظر اجتماعی، سیاسی و امنیتی شده است و علت آن عدم توازن بخشی و توازن منطقه ای در سطح کشور است که متاسفانه به مناطق محروم علیرغم شعارهای داده شده رسیدگی نشده و باعث شده تا مناطق محرم به دلیل نداشتن شغل ، نداشتن خدمات و عدم دسترسی به شغل مهاجرت را برگزینند و چون دستشان به کلان شهر ها نمی رسد حاشیه نشینی را انتخاب کنند که خود برای شهر ها مسشکلاتی را به وجود آورده است.

وی تاکید کرد: امروز در تنگستان بر اساس آمار و ارقام خود استانداری با نرخ بیکاری ۱۸ درصد مواجه‌ایم و جمعیت این شهرستان ۷۰ درصد روستایی و ۳۰ درصد شهری است و این خود نسبت عکس با آنچه در کل استان وجود دارد خواهد داشت و خدمات در این شهرستان بسیار پایین است.

شهریاری بیان داشت: شما امروز برای حضور یافتن در اهرم از روی رود خانه آن عبور کردید، رودخانه‌ای که نعمت خدادادی و بزرگی است و می بینیم که چطور آب این رود خانه به هدر می رود و متاسفانه چون قدر دان آن نیستیم در تابستان برای قطره آب باید به این در و آن در بزنیم.

وی یادآور شد: ۲۹ سال پیش کلنگ بیمارستان اهرم زده شد ولی هنوز که هنوز است بیمارستان نشده است، در این شهرستان یک استخر سرپوشیده برای مردم وجود ندارد و از وجود یک ورزشگاه استاندارد محروم است و بطور حتم اگر شما به فکر شهرهای برخوردار استان هستید برای جلوگیری از معضلات آن شهرها، شهرهای این چنینی را دریابید که هر چه خدمت به این شهرها شود انگار به شهرهای بزرگ خدمت رسیده است.

نماینده مردم تنگستان و دشتای در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تنگستان تابلوی استان بوشهر و برگ زرین تاریخ مبارزات میهن اسلامی ایران علیه استعمارگران بخصوص انگلیس است این شهر را باید آباد کرده و به آن رسیدگی کنیم ، جناب استاندار تنگستان را از وضعیت که در آن است نجات دهید.

در این آیین از خدمات فرماندار سابق تنگستان سرپرست این فرمانداری تقدیر و عبد الحسن رفیعی پور به عنوان فرماندار جدید تنگستان معارفه شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر