شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۸۳۲
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

فکرشهر:  فرماندار گناوه گفت: چهار دستگاه جدید دیالیز برای ارائه خدمات بهتر به بیماران به بخش دیالیزبیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه اضافه می شود.

به گزارش فکرشهر،  سید علی پاک نژاد فرماندار گناوه به مناسبت هفته حمایت از بیماران کلیوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عیادت از بیماران کلیوی در بخش دیالیز بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه به مناسبت هفته حمایت از بیماری های کلیوی انجام شد.

وی افزود: با بررسی مشکلات بیماران بستری در بخش دیالیز بیمارستان گناوه شماری از دستگاه های موجود بخش دیالیز  فرسوده و نیاز به تعمیر دارد که با پیگیری ها با دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و تلاش ریاست بیمارستان گناوه مقررشد که چهار دستگاه دیالیز جدید خریداری شود و به این بیمارستان اضافه شود.

وی گفت: در حال حاضر ۶۴ بیمار در بخش دیالیز بیمارستان گناوه خدمات دریافت می کنند که نیاز به دستگاه های جدید برای ارائه خدمت بهتر به آنها است.

فرماندار گناوه گفت: یکی از مشکلات بیماران کلیوی اعزام آنها برای درمان بخصوص پیوند به سایر  نقاط کشور نظیر تهران و شیراز  و وجود مشکلاتی مانند موضوع مسکن است که به این منظور پیگیری‌های لازم صورت گرفته و از خیران  که همواره پیشقدم در بحث درمان هستند انتظار داریم مشارکت و همکاری کنند.

پاکنژاد گفت: انجمن بیماران کلیوی این شهرستان به منظور تسریع در امر کمک رسانی به این بیماران تشکیل شده است که یکی از فعال ترین  انجمن ها در کشور است که با تلاش اعضای آن بیماران به دیگر مراکز کشور معرفی و خدمات خاص دریافت می کنند.

به مناسبت هفته حمایت از بیماران کلیوی فرماندار و مسئولان  شهرستان در بخش دیالیز بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه حضور یافتند و با اهدای شاخه گل و هدیه به بیماران از آنان دلجویی  و عیادت کردند و بیماران مشکلات خود را مطرح کردند

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر