دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۸۵۳
پنجشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

فکرشهر:  نماینده شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حل مشکلات مردم در شهرستان دیر، گفت: مردم داوران خوبی برای عملکرد مسئولین هستند.

به گزارش فکرشهر از مهر، سکینه الماسی چهارشنبه‌شب در مراسم تودیع ومعارفه فرماندار شهرستان دیر اظهار داشت: جایگاه و قدرت جمهوری اسلامی ایران در دنیا، مدیون خون شهدا و تلاش‌های  همه مدیران تلاشگری است که بدون هیچ چشم داشتی شبانه روز برای پیشرفت آن تلاش کرده اند.

وی با تاکید بر تلاش همه مدیران در راستای توسعه و پیشرفت کشور و منطقه، اظهار داشت: همه مدیران می بایست در راستای توسعه و خدمت هر چه بیشتر به مردم، سختی ها و دشواری ها را تحمل کنند و کاری نکنند که باعث نامیدی مردم نسبت به نظام گردند.

الماسی، مردم را خط قرمز همه مسئولان نظام برشمرد و تصریح کرد: وحدت و همدلی بستر ساز توسعه و پیشرفت است لذا همه باید با وحدت و همدلی زمینه پیشرفت و توسعه این شهرستان را فراهم کنیم.

وی با بیان این که مردم داوران خوبی برای عملکرد مسئولین هستند و رضایت عمومی مردم از حمزه اعتماد نشان‌گر همه چیز و باعث افتخار است اظهار داشت: مردم شهرستان دیر قدردان زحمات حمزه اعتماد هستند و این تلاش‌ها و خدمتگزاری بی‌منت و صادقانه وی را فراموش نمی‌کنند.

نماینده شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش‌های پنج ساله حمزه اعتماد فرماندار دیر، گفت: تغییر مدیران حق استاندار است و باید به این حق احترام بگذاریم و امیدوارم که فرماندار جدید شهرستان دیر نیز در سایه همراهی و تعامل مسیر خدمت‌رسانی به مردم را ادامه دهد تا مسائل و مشکلات شهرستان دیر برطرف شود.

تکمیل پروژه‌های دیر

امام جمعه دیر نیز در این آیین با بیان اینکه خوشرویی و خوش گویی نیازمند اعتبار و بودجه نیست، گفت: مسئولین با گشاده رویی و خوش گویی، با مردم تعامل داشته باشند.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی با تاکید بر اتمام برخی از پروژه‌های فراموش شده در شهرستان دیر، اظهار داشت: اسلکه خورخان، جاده وفاق بزرگراه دیر بوشهر، مشکل سوخت لنج داران از جمله مطالباتی است که متاسفانه در زمان تبلیغات انتخابات به آنها پرداخته می شود که امیدوارم تا قبل از انتخابات این پروژها به سرانجام برسند.

وی افزود: تاکنون در عزل و نصب‌های شهرستان دخالتی نداشته‌ام و همواره توصیه کرده‌ایم که افرادی پایبند به اصول نظام، مردم‌دار، با تجربه و با روحیه جهادی بر سرکار بیایند.

حسینی ضمن تقدیر از تلاش‌های صادقانه حمزه اعتماد، تصریح کرد: خدمت به مردم در اسلام بسیار مورد تاکید شده است و پیگیری نیازها، خواسته‌های به حق و راهنمایی ارباب رجوع باید رسالت مسئولان باشد که آقای اعتماد به خوبی توانست با برخورد خوب و عملکرد خود، رضایت مردم شهرستان دیر را جلب کند.

در این مراسم ضمن تجلیل از تلاش‌های حمزه اعتماد فرماندار پیشین شهرستان دیر، علی حسنی به عنوان فرماندار جدید شهرستان دیر منصوب شد.

علی حسنی فرماندار جدید شهرستان دیر پیش از این  مدیر کل مالی و اداری استانداری بوشهر را برعهده داشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر