يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۹۱۱
شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۹

فکرشهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: ۸۳ هزار اثر از ایثارگران و شهدای استان بوشهر جمع‌آوری شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری صبح شنبه در نشست ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: از جمله پیشنهادهای ما در استان بوشهر تدوین یک بسته فرهنگی با عنوان چهل سال ایثار و پایداری است.

وی بیان کرد: چند برنامه مهم در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب و خدمات بنیاد شهید داریم؛ یکی از برنامه‌ها اختصاص برنامه رادیو ایثار و شهادت است که این برنامه از زبان ایثارگران در برنامه رادیویی از ۱۲ بهمن تا ۲۲ اسفند اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر اضافه کرد: بیان خاطرات ایثارگران توسط گروه پیام‌آوران ایثار که آموزش دیده‌اند از دیگر برنامه‌ها است که در سطح مدارس استان بوشهر اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های ما همایش نخل‌های استوار است که کار بزرگی است و دوست داریم در فاصله زمانی دهه فجر تا ۲۲ اسفند انجام دهیم که این برنامه با حضور والدین و خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران برگزار می‌شود.

تشکری بیان کرد: نمایشگاه فرهنگی با عنوان «ما مانده و می‌مانیم» یکی دیگر از برنامه‌ها در سطح استان است که نمایشگاه آثار فرهنگی و هنری از جمله فیلم و کتاب و دیگر آثار در قالب این نمایشگاه در معرض دید قرار می‌گیرد. ۸۳ هزار اثر از ایثارگران و شهدا در استان داریم که در قالب نمایشگاه ارائه می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: تجلیل از مادران چشم‌انتظار نیز از دیگر برنامه‌هایی است که داریم. بیش از ۱۰۰ شهید جاویدالاثر داریم که این برنامه در ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در کنار مشکلاتی که وجود داشته خدمات بسیار زیادی صورت گرفته است که باید به خوبی اطلاع‌رسانی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر