دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۰۶۸
چهارشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۱

فکرشهر:  استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم ترویج هنر و توسعه فعالیت‌های هنری در سطح استان گفت: تولیدات فاخر هنرمندان استان بوشهر مورد حمایت قرار می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه هنری است که باید از این ظرفیت‌ها استفاده شده و هنرمندان حمایت شوند.

وی استفاده از ابزار هنر را به عنوان یکی از مهمترین راهکارها برای دستیابی به توسعه و پیشرفت دانست و ادامه داد: باید تلاش شود که نیازهای جامعه به آثار هنری تامین شود و هنرمندان نقش مهمی در این زمینه دارند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: یکی از نیازهای کنونی جامعه و به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان مربوط به بازی‌های رایانه‌ای است که باید از وارد شدن آسیب‌های بازی‌های رایانه‌ای به کودکان، نوجوانان و جوانان جلوگیری شود.

وی خواستار ارائه آموزش‌های مناسب در مورد آسیب‌های فضای مجازی و بازی‌های رایانه‌های به خانواده‌ها شد و تصریح کرد: آموزش نقش بسیار مهمی در زمینه کاهش آسیب‌ها دارد و باید این آموزش‌ها به خوبی ارائه شود.

گراوند خواستار بیان خصوصیات و ویژگی‌های شهدا از طریق تولید فیلم و دیگر قالب‌های هنری شد و افزود: فیلم سینمایی در وصف شهید ماهینی از شهدای هشت سال دفاع مقدس استان بوشهر تولید می‌شود.

وی ادامه داد: شهدا حق بزرگی بر گردن جامعه دارند و در این راستا کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر برگزار خواهد شد و گوشه‌ای از عظمت حرکت شهدا بیان می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به حمایت از فیلم‌سازان و تولید کنندگان پویانمایی که در انتقال پیام نقش مهم و تاثیرگذاری دارند گفت: تولیدات فاخر هنرمندان استان بوشهر مورد حمایت قرار می‌گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر