دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۱۵۰
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۵

فکرشهر: امام جمعه آبدان، اظهار داشت: مشاهد شده چند روز قبل تعدادی بدون رعایت حجاب به منطقه کوه نمک جاشک آمده بودند و تصاویر آن هم در فضای مجازی منتشر شده که پلیس باید برخورد جدی را در دستور کار قرار دهد

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در خطبه های آبدان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع مهمانان کنفراس وحدت اسلامی ،برنامه سازان صدا وسیما و همچنین فرماندهان ارتش بیان داشت:اگر بشر به بلوغ فکری برسد وبه دعوت نبی اسلام پاسخ دهد مشکلات برطرف می شود و این کلید طلایی است که  راه وحل همه مشکلات و گرفتاری ها است.

امام جمعه آبدان افزود: اگر مردم به این نتیجه برسند که حاکم باید شخصی از طرف خدا قرار گیرد مشکلات حل می شود.

وی خاطرنشان کرد: در کشور ایران اسلامی ۴۰سال است انقلاب شده است و مشکلاتی وجود دارد و علت آن هم این است که عده ای به حرف رهبری گوش نمی کنند.

حمیدی نژاد یاد آورشد:۷ سال است که رهبری فریاد میزند اقتصاد مقاومتی ،اما مسولان این قضیه مهم را دنبال نمی کنند و مسئولان دولتی اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارند.

امام جمعه آبدان  به مسئله گسترش صنعت گردشگری تاکید کرد و افزود :صنعت گردشگری خوب است اما باید مدیریت شود و گردشگر خارجی یا داخلی نباید تاثیر سو بر فرهنگ ما داشته باشد اما مشاهد شده چند روز قبل تعدادی بدون رعایت حجاب به منطقه کوه نمک جاشک آمده بودند و تصاویر آن هم در فضای مجازی منتشر شد.

وی افزود:بی حجابی خطاست و انتشار آن هم خطای بزرگی است که پلیس فتا ومسولین مربوطه باید برخورد لازم را انجام دهند.

امام جمعه آبدان در پایان ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت شهید مدرس اظهار داشت: شهید مدرس کسی بود که از دشمن نترسید و این نماینده جمهوری اسلامی است و امروزه دشمن نمایندگان را تهدید می کند، روی برخی ها هم اثر گذاشته است و حتی توافق نامه هایی هم تصویب می شود که به ضرر نظام است و نماینده باید از حقوق مردم دفاع کند اما به فکر جیب خودش است که این در نظام اسلامی قابل قبول نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر