چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۱۵۴
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۴

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: فردی که در یک مهمانی شبانه با چاقو دوست خود را به قتل رسانده بود در کمتر از ۷۲ ساعت خود را به پلیس معرفی کرد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ  حسین احمدی در جمع خبرنگاران در گناوه با اشاره به برقراری امنیت  پایدار در گناوه اظهار داشت: مرزنشینان گناوه‌ای در کنار آبهای خلیج فارس همواره با تعامل و همکاری با نیروی انتظامی امنیت پایدار گناوه را استمرار بخشیده‌اند.

وی با قدردانی از مشارکت مردم گناوه با برنامه‌ها و طرح‌های پلیس از واقع درگیری در گناوه خبرداد و بیان کرد:  در پی درگیری در یک میهمانی یک نفر به سبب ضربات چاقو به قتل رسید که پلیس در کوتاه‌ترین زمان خود را به صحنه رساند.

رئیس پلیس گناوه با بیان اینکه پس از حادثه، ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند گفت:  پس از جمع آوری مدارک و مستندات مشخص شد مقتول در یک مهمانی شبانه  توسط یکی از دوستان خود بر اثر ضربات چاقو به شدت مجروح میشود و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست میدهد.

سرهنگ احمدی با اشاره به تحقیقات از 5 نفر از شاهدان عینی  تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات فنی خود را از پنج نفر از شاهدان و افراد حاضر در مهمانی آغاز کردند.

وی با بیان اینکه این افراد از دوستان مقتول بودند افزود:  شاهدان در بازجویی و تحقیقات پلیس  فردی که مقتول را به وسیله ضربات چاقو به قتل رسانده  بود معرفی کردند.

رئیس پلیس گناوه بیان کرد:  متهم به قتل پس از 72 ساعت وقتی متوجه شد هیچ راهی برای فرار از دست قانون ندارد خود را به پلیس معرفی کرد و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: قاتل در بازجوییهای اولیه کارگاهان پلیس آگاهی به قتل دوست جوان خود اعتراف  و علت و انگیزه این قتل را درگیری و اختلاف شخصی عنوان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر