پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت : با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی دولت تدبیر و امید سهم مردم از هزینه های درمان از 70 درصد کنونی تا چهار سال آینده به 30 درصد کاهش می یابد...
کد خبر: ۵۰۲
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۲:۲۸

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت : با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی دولت تدبیر و امید سهم مردم از هزینه های درمان از 70 درصد کنونی تا چهار سال آینده به 30 درصد کاهش می یابد.

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری در جشن روز پرستار در سینما بهمن بوشهر افزود: هم اینک پرداخت 70 درصد هزینه های بخش سلامت توسط مردم و مابقی توسط دولت انجام می شود که فشارهای زیادی بر اقتصاد خانواده ها ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: رییس جمهوری و مسوولان وزارت بهداشت در اعلام موضعشان برای کاهش فشار هزینه های درمان بر مردم از اجرای برنامه هایی برای پرداخت 70درصد هزینه های بخش درمان توسط دولت و مابقی توسط مردم در یک افق چهار ساله خبر داده اند.

استاندار بوشهر بیان کرد : یکی از گام های اساسی که برای اصلاح مسیر پرداخت خدمات حوزه سلامت در دولت تدبیر و امید تعریف شده است استفاده از محل درآمدهای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه هاست که بخشی از آن به حوزه سلامت تعلق می گیرد.

سالاری یادآورشد: درعین مشقاتی که پرستاران در زندگی خود به مانند سایر افراد جامعه با آن سرو کار دارند اما تلاش می کنند که با حفظ روحیه خود به افرادی که سلامتشان در معرض خطر قرار گرفته است نیز کمک های علمی و عاطفی کنند.

وی اظهارکرد: مراقبت های شما با توجه به شیوه کار شبانه روزی قابل تقدیر است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: افزایش پوشش بیمه ای، کمک به حل مشکلات معیشتی و افزایش نیروی انسانی در بخش سلامت سبب می شود که با کاهش فشار بر کادر پرستاری بیمارستان های استان خدمات مطلوب تری نیز به مرردم ارائه شود.

در مراسم جشن روز پرستار که به مناسبت گرامی داشت سالروز میلاد حضرت زینب (ع) که با همت سازمان نظام پرستاری بوشهر درسینما بهمن بوشهر برگزار شد از پرستاران نمونه کشوری و استانی بیمارستان های سراسر استان بوشهر قدردانی به عمل آمد.

در این مراسم با پسنهاد استاندار بوشهر به قید قرعه به 10 نفر از زوج های پرستار شاغل در بیمارستان های استان یک فقره وام 50 میلیون ریالی تخصیص یافت. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر