سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: اکبر خواجویی - کارگردان سریال «پدرسالار» - شامگاه جمعه (31 مرداد ماه) بر اثر سکته قلبی درگذشت.به گزارش فکرشهر و به نقل از ایسنا، این کارگردان سینما و تلویزیون طی روزهای گذشته به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری بود و پس از مرخص شدن از بیمارستان بار دیگر در منزل دچار سکته قلبی شد و با انتقال به بیمارستان الغدیر در همان‌جا دار فانی را وداع گفت.اکبر خواجویی در سال‌های گذشته تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته بود و پس از آن، در استراحت مطلق به سر می‌برد و توان کار کردن نداشت.
کد خبر: ۵۰۴۴
يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۷

فکرشهر: اکبر خواجویی - کارگردان سریال «پدرسالار» - شامگاه جمعه (31 مرداد ماه) بر اثر سکته قلبی درگذشت.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایسنا، این کارگردان سینما و تلویزیون طی روزهای گذشته به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری بود و پس از مرخص شدن از بیمارستان بار دیگر در منزل دچار سکته قلبی شد و با انتقال به بیمارستان الغدیر در همان‌جا دار فانی را وداع گفت.

اکبر خواجویی در سال‌های گذشته تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته بود و پس از آن، در استراحت مطلق به سر می‌برد و توان کار کردن نداشت.

کارگردان «پدرسالار» چند سالی بود که به خاطر بیماری قلبی و ناراحتی حنجره‌اش در استراحت مطلق به سر می‌برد. او اردیبهشت ماه امسال در گفت‌وگویی با ایسنا اعلام کرد که با بهبودی حالش، دوست دارد مجددا به کار برگردد و یک فیلم سینمایی بسازد.

این کارگردان و نویسنده پیشکسوت سینما و تلویزیون - متولد سال 1326 اصفهان است. وی فعالیت هنری‌اش را با تهیه و ساخت فیلم‌های تجربی و راه‌اندازی سینمای آزاد اصفهان آغاز کرد. از جمله آثار او در مقام کارگردانی می‌توان به «محیا»،‌ «سیرک بزرگ‌» و «خانه ابدی» نیز اشاره کرد.

خواجویی در زمینه‌ی کارگردانی سریال‌های تلویزیونی هم فعالیت داشته که از جمله کارهای او می‌توان به سریال‌های «کهنه سوار‌»، «پدر سالار‌» و ... اشاره کرد.

این کارگردان قدیمی بهمن ماه سال 91 به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر