شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۹۱۵
شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردم داری اساس سیاست اسلامی است و مسئولان باید به فکر حل مشکلات مردم باشند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر افزود: مردم سالاری دینی، احترام، خدمت و درک مشکلات مردم باید در راس برنامه‌های مدیران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی همچنین به ضرورت تامین نفت مورد نیاز مردم در مناطق مختلف استان بوشهر تاکید کرد و پس از ابراز تاسف در خصوص حادثه آتش سوزی یکی از مدارس زاهدان از مسئولان، مردم و خیران خواست به فکر تامین وسایل گرمازا مورد نیاز کلاس‌های درس باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بخشی از زکات جمع آوری شده در استان بوشهر باید به تامین امکانات گرمازای مدارس همان مناطق تخصیص یابد.

آیت الله صفایی بوشهری در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به خروج ذلیلانه آمریکا از سوریه بیان کرد: استقامت ملت سوریه باعث شکست آمریکا در سوریه شد و فروپاشی استکبار جهانی نیز نزدیک است.

وی در آستانه سالروز میلاد حضرت عیسی (ع)، گفت: آموزه‌های حضرت عیسی (ع) صلح، مهربانی، عدالت و مقاومت دربرابر ستم است درحالی که برخی‌ها تلاش می‌کنند خلاف این اصل را به جامعه القا کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر ضرورت داشتن مدیریت جامع فرهنگی در جامعه خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مسئولان فرهنگی نظام باید براساس سند چشم انداز فرهنگی مدیریت جامع فرهنگی را در جامعه حاکم کنند.

آیت الله صفایی بوشهری یادآور شد: تاکنون دشمن به شیوه‌های مختلف تهاجم فرهنگی را علیه نظام جمهوری اسلامی به کار برده، ولی همواره با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب دچار شکست شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر