يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۹۵۵
شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۴

فکرشهر: مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان بوشهر از توزیع شش هزار حلقه بین رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حمیدرضا علم صبح شنبه در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل در بوشهر اظهار داشت: بهره برداری و نگهداری دو موضوع بسیار مهم در عرصه حمل و نقل است که فعالان این عرصه با تمام توان تلاش و خدمتگزاری هستند.

وی بیان کرد: در روز ۲۶ آذر سال ۶۲ در حالی که بنادر کشور مملو از کالاهای اساسی بود اما وسیله ای برای حمل این کالاها وجود نداشت که با اعلام امام خمینی (ره) رانندگان از نقاط مختلف کشور به بنادر هجوم برده و کار توزیع کالاها را انجام دادند و این روز بنام روز حمل و نقل نام گرفت.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان بوشهر تصریح کرد: قشر زحمتکش رانندگان، در تمام بحران‌ها و حوادث در خدمت رسانی به مردم حضور فعال داشته و دارند و بخش حمل و نقل راهداری در خط مقدم بسیاری از حوادثه بوده اند.

علم بیان کرد: رانندگان راهداری و حمل و نقل استان در جریان زلزله شنبه و سیل در نقاط مختلف استان همواره در خط مقدم کمک به حادثه دیدگان بودند و باید همیشه قدردان این قشر باشیم.

وی اضافه کرد: راهداری و حمل و نقل پرچمدار خدمت‌رسانی به حادثه دیدگان در حوادثه مختلف در استان باشند.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان بوشهر با بیان اینکه میانگین عمر ناوگان حمل و نقل استان بوشهر چهار سال است، گفت: استان بوشهر علاوه بر اینکه  جوان ترین ناوگان حمل و نقل جاده ای را در اختیار دارد در زمینه هوشمندسازی جاده‌ها هم رتبه اول را دارا است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر