دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۰۵۷
سه‌شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

فکرشهر:  فرماندار گناوه گفت: ۸۰ درصد مردم شهرستان گناوه درخواست کارت ملی هوشمند داده اند و انتظار می رود تا پایان سال نسبت به ثبت نام سایر شهروندان با درایت خاصی اقدام شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی پاک نژاد فرماندار گناوه صبح سه شنبه در دیدار با کارکنان اداره ثبت احوال گناوه بمناسبت هفته ثبت احوال با تبریک این هفته به همه کارکنان این اداره اظهار داشت: سند توسعه هر شهر، استان و یا کشور توسط برنامه ریزان و کارشناسان  براساس داده های آماری دقیق ثبت احوال صورت می گیرد که این موضوع نشان دهنده اهمیت کار ثبت احوال و تلاش و زحمات کارکنان این سازمان است.

وی افزود: با توجه به اینکه ۸۰ درصد مردم شهرستان گناوه تا کنون درخواست کارت ملی هوشمند داده اند انتظار می رود تا پایان سال نسبت به ثبت نام سایر شهروندان با درایت و برنامه ریزی خاصی اقدام شود.

فرماندار گناوه گفت: برنامه ریزی برای ثبت نام افراد واجدالشرایط دریافت کارت ملی هوشمند که تاکنون اقدام نکرده‌اند نیازمند همت و تعامل ویژه کارکنان اداره ثبت احوال با مجموعه های زیربط است.

سهراب تمیمی رئیس اداره ثبت احوال در این دیدار گفت: آمار متقاضی و دریافت کارت ملی هوشمند در شهرستان گناوه حدود ۸۰ درصد است که ۵ درصد بالاتر از میانگین استانی است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون هزار و ۲۳۹ سند تولد نوزاد، سه هزار و ۵۷۵ جلد شناسنامه، ۲۸۷ سند وفات و ۴۱۴ واقعه ازدواج در شهرستان گناوه ثبت شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر