دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: 35 پروژه بهداشتی، درمانی و پایگاه‌های اورژانس در استان بوشهر آماده افتتاح هستند اما تنها 4 پروژه که آماده بهره‌برداری هستند افتتاح می‌شوند.به گزارش فکرشهر، علیرضا رییسی اضافه‌کرد: در هفته دولت خانه‌های بهداشت دهوک، حسین زائری، گنخک و پایگاه بهداشتی تنگ‌ارم در استان افتتاح می‌شوند و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۵۱۰۷
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۵

فکرشهر: رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: 35 پروژه بهداشتی، درمانی و پایگاه‌های اورژانس در استان بوشهر آماده افتتاح هستند اما تنها 4 پروژه که آماده بهره‌برداری هستند افتتاح می‌شوند.

به گزارش فکرشهر، علیرضا رییسی اضافه‌کرد: در هفته دولت خانه‌های بهداشت دهوک، حسین زائری، گنخک و پایگاه بهداشتی تنگ‌ارم در استان افتتاح می‌شوند و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی در مورد تعریف پروژه قابل افتتاح افزود: آماده بودن پروژه‌های بهداشتی درمانی با سایر پروژه‌های عمرانی کمی متفاوت است که تجهیزات و نیروی انسانی لازم وجه تفاوت این پروژه‌هاست و در تعریف جدیدی که در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر وجود دارد پروژه‎ای قابل افتتاح است که توان خدمات‌رسانی و فعالیت را داشته باشد.

این مقام مسئول اضافه‌ کرد: از آنجایی که فعالیت پروژه پس از افتتاح از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تنها پروژه‌هایی را در هفته دولت افتتاح می‌کنیم که توانایی ارایه خدمات به مردم را دارند و سایر پروژه‌ها نیز به مرور زمان تا پایان سال تجهیز و پس از تأمین نیروی انسانی و فعالیت آزمایشی به بهره‌برداری می‌رسانیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مورد این پروژه‌ها گفت: برای ساخت این 35 پروژه‌ بهداشتی درمانی در استان 30 میلیارد ریال هزینه شده که عملیات ساختمانی‌ به پایان رسیده و تجهیزات مورد نیازشان نصب و در آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر