شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۰۸۹
سه‌شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۰

فکرشهر: مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر در دیدار با فرماندار جم و در بازدید از پروژه احداث درمانگاه تامین اجتماعی این شهر گفت: پروژه احداث درمانگاه تامین اجتماعی جم که از ابتدای سال جاری آغاز شده است روند مطلوبی داشته و امیدواریم ظرف یکسال آینده به بهره برداری برسد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، دکتر یلدا دارابی با اشاره به اینکه درمانگاه تامین اجتماعی جم از سال ٨٨ در مکانی استیجاری به جامعه تحت پوشش خدمت رسانی می کند، افزود: توسعه و گسترش خدمات با توجه به محدودیت های فضای فعلی درمانگاه میسر نمی باشد و قطع یقین با بهره برداری از  پروژه در دست احداث بیمه شدگان از خدمات مطلوبتری بهره مند خواهند شد.
دارابی همزمانی روند احداث پنج مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان را بی سابقه دانست و ادامه داد: نگاه سازمان تامین اجتماعی توسعه خدمات به جامعه تحت پوشش می باشد و در این راستا مدیریت درمان تامین اجتماعی استان پروژه احداث سه مرکز درمانی را آغاز نموده و احداث دو مرکز دیگر را نیز در دست اقدام دارد.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر با اشاره به پروژه های درمانی تامین اجتماعی استان گفت: روند پیشرفت پروژه احداث درمانگاه های تامین اجتماعی خورموج و جم و همچنین پلی کلینیک برازجان مطلوب بوده و مقدمات و شرایط لازم جهت آغاز احداث درمانگاه های دیلم و دلوار نیز فراهم شده است .
دکتر دارابی توسعه دو بیمارستان عسلویه و برازجان را از دیگر برنامه های اولویت دار در سال جاری عنوان کرد و افزود: مجوزهای لازم به منظور توسعه دو مرکز درمانی حضرت نبی اکرم (ص) و مهر برازجان صادر شده و  با تحقق این امر در آینده نزدیک شاهد گسترش و تنوع خدمات در این دو مرکز درمانی خواهیم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر