يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۱۴۵
پنجشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

فکرشهر:  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر از کاهش دوره ساخت و اجرای پروژه‌ها در استان خبر داد و گفت: از هفته دولت سال قبل تا امسال، بیش از هزار و ۲۲۰ طرح افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، رضا عوض‌پور صبح پنجشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از رویکردهای ما پرهیز از اجرای طرح های  جدید و تکمیل طرح‌های نیمه تمام مخصوصا طرح‌های با پیشرفت زیاد و تمرکز بر روی مسائل اساسی توسعه استان است.

وی به روند تکمیل پروژه‌های اجرایی در سطح استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: در یک سال گذشته طرح های جدید را از ۱۰۰ طرح به ۱۷ طرح رساندیم و دوره ساخت طرح‌ها را کمتر کردیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از هفته دولت گذشته تا هفته دولت امسال بیش از هزار و ۲۲۰ طرح را به بهره‌برداری رساندیم.

وی از واگذاری برخی از پروژه‌های عمرانی استان بوشهر به بخش خصوصی خبر داد و اضافه کرد: اجرای ۸۸ طرح را در استان بوشهر به بخش خصوصی واگذار کردیم.

عوض‌پور از طرح‌های آبرسانی به عنوان یکی از اولویت‌های مهم استان نام برد و بیان کرد: ۲۸۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان به سدهای کوچک و طرح های آبخیزداری و گردشگری اختصاص داده‌ایم.

وی از توسعه زیرساخت‌های بندری در سطح استان بوشهر خبر داد و گفت: طرح مختلف توسعه زیرساخت‌های بندری استان بوشهر را به ارزش ۶۷۰ میلیارد تومان در دست اجرا داریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر تصریح کرد: شاخص فضای کسب و کار استان بوشهر از رتبه ۱۸ در پاییز به رتبه ۹ رسیده است.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر