دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس:
کد خبر: ۵۱۱۵۵
پنجشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

فکرشهر:  نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: زمینه صادرات گوجه‌فرنگی استان بوشهر فراهم شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سکینه الماسی ظهر پنجشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی، تبریک میلاد مسیح و گرامیداشت پنجم دیماه روز حفاظت فرودگاه اظهار داشت: مردم جنوب استان بوشهر همواره با داشتن مناعت طبع فراوان، میزبانان خوبی برای کل کشور بوده‌اند.

وی افزود: یکی از دغدغه های من محرومیت‌زدایی در حوزه زیرساختی بوده است که با تنظیم یک سند و تهیه یک پکیج عمرانی با بودجه ۶۳۶ میلیاردی و پنج ساله که ۴۹۲ میلیارد اعتبار آن ابلاغ شده، در قالب ۱۶۷ پروژه در حوزه جنوب استان در حال انجام که ۶۰ پروژه آن تکمیل شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با تکمیل این پروژه‌ها تحول عظیمی در حوزه زیرساختی شاهد خواهیم بود که کمبودها و محدودیت‌ها را پوشش خواهد داد.

وی ادامه داد: با حمایت وزیر کشور و مدیرکل تقسیمات و استاندار بوشهر، تبدیل روستاهای بیدخون، بهارستان و چاه مبارک به شهر در کنار تبدیل شدن شهر سیراف به بخش نیازمند تشکیل ارگان شهرداری برای این شهرها است.

الماسی بیان کرد: خوشبختانه توانسته‌ایم زمینه خرید صنایع دستی زنان سرپرست خانوار و افراد کم بضاعت را در پتروشیمی‌ها به عنوان هدایای خود فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در شرکت‌ها و پتروشیمی‌های حوزه جنوب استان بوشهر دوره توانمندسازی و مهارت آموزی را برگزارم کردیم که تعدادی افراد در این دوره‌ها جذب و تعدادی نیز در نوبت جذب قرار دارند.

 نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از ظرفیت‌های دریایی و ساحلی بیشتر استفاده شود.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌ها بحث مسئولیت‌های اجتماعی و آسیب‌هایی است که در حوزه جنوب باتوجه به رشد و ازدحام جمعیت و شرایطی که وجود دارد، اتفاق افتاده است.

الماسی اظهار داشت: یک بسته فرهنگی که با همکاری فرمانداری‌ها و استانداری در این راستا تدوین شده نیازمند تایید وزیر نفت برای تصویب نهایی است.

وی تاکید کرد: از وزیر کشور خواشمندیم با مطرح کردن موضوع صادرات گوجه فرنگی برای کشاورزان بوشهری، نزد وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صنایع این طرح را نهایی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر