يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
واکنش پورفاطمی به اظهارات موسوی نژاد:
فکرشهر: عضو سه دوره مجلس شورای اسلامی افزود: براساس اظهارات مسئولان استانی و وزارت راه و شهرسازی، امکان ایجاد خطی به صورت آنتنی برای اتصال برازجان به راه آهن وجود ...
کد خبر: ۵۱۱۷
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

فکرشهر: نماینده دشتی و تنگستان در مجلس اظهارنظر اخیر نماینده دشتستان درباره تغییر مسیر راه آهن استان را تبلیغاتی دانست.

به گزارش فکرشهر، سیدمحمد مهدی پورفاطمی با اشاره به اظهارنظر اخیر موسوی نژاد در نشست خبری اش مبنی بر اینکه بدون شک مسیر راه آهن تغییر کرده و از برازجان عبور می کند، افزود: این اظهارات بیش از آنکه جنبه کارشناسی داشته باشد، تبلیغاتی است و نمایندگان مجلس نیز به عنوان افرادی که باید منافع عمومی را بر منطقه ای ترجیح دهند، نباید وارد بازی های تبلیغاتی شوند.

پورفاطمی افزود: جای تعجب دارد که برخی مسیر کنونی راه آهن شیراز ـ بوشهر که بخشی از آن نیز همجوار با بخش هایی از دشتستان است را نادیده گرفته و در صحبت های خود اصرار به تغییر مسیر راه آهن استان دارند، تصمیمی که از سوی کارشناسان در دولت قبل اتخاذ شده و در دولت کنونی نیز به اظهارات کارشناسی توجه بیشتری می شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: هم اکنون مطالعات و بخشی از زیرسازی مسیر کنونی راه آهن بوشهر عملیاتی شده و اصرار بر تغییر مسیر آن که یعنی رها کردن هزینه های قبلی و معطلی بیشتر در اجرای پروژه ای که خواست عمومی می باشد.

عضو سه دوره مجلس شورای اسلامی افزود: براساس اظهارات مسئولان استانی و وزارت راه و شهرسازی، امکان ایجاد خطی به صورت آنتنی برای اتصال برازجان به راه آهن وجود دارد، اما نادیده گرفتن اقدامات کارشناسی در این خصوص و اصرار بر دیدگاهی که منجر به تعلل بیشتر در پروژه می شود و بهر مندی استان را از منافع راه آهن به تاخیر می اندازد، صحیح نیست.

پورفاطمی ادامه داد: البته اینگونه اظهارنظرها بیش از آنکه بنیه کارشناسی داشته باشد، جبنه تبلیغاتی دارد و موجب نگرانی درباره معل ماندن بیشتر پروژه راه اهن بوشهر می شود، اگرچه دولت کنونی بیشتر از گذشتگان به دیدگاههای کارشناسی توجه می کند.

منبع:خلیج فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر