دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: ملاک کاری کارمندان تکریم و مردم داری باشد تا آرامش در بین مردم و محیط کار فراهم شود.به گزارش فکرشهر، دکتر مصطفی سالاری ظهر سه شنبه در نشست با کارکنان استانداری بوشهر به مناسبت روز کارمند و با گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر باید الگوی مسئولان باشند و مسئولان باید در راستای خدمات‌رسانی صادقانه و بی‌منت اهتمام ورزند.استاندار بوشهر گفت: خادمان ملت در استان بوشهر درراستای تسریع فرآیند توسعه استان، تمام تلاش خود را بر تدوین برنامه‌های عملیاتی برای رفع نابسامانی و حل مسائل ضروری مردم بکار گرفته‌اند.
کد خبر: ۵۱۲۴
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: ملاک کاری کارمندان تکریم و مردم داری باشد تا آرامش در بین مردم و محیط کار فراهم شود.
به گزارش فکرشهر، دکتر مصطفی سالاری ظهر سه شنبه در نشست با کارکنان استانداری بوشهر به مناسبت روز کارمند و با گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر باید الگوی مسئولان باشند و مسئولان باید در راستای خدمات‌رسانی صادقانه و بی‌منت اهتمام ورزند.
استاندار بوشهر گفت: خادمان ملت در استان بوشهر درراستای تسریع فرآیند توسعه استان، تمام تلاش خود را بر تدوین برنامه‌های عملیاتی برای رفع نابسامانی و حل مسائل ضروری مردم بکار گرفته‌اند.
وی افزود: ما با افزایش کارایی تخصیص منابع و استفاده از دیدگاه صاحب نظران و کارشناسان تمام اهدافمان به سوی رشد اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال درآمدزا در استان بوشهر است.
استاندار بوشهر تصریح کرد: قضاوت مردم از نحوه عملکرد دولت بر اساس نحوه برخورد کارمندان با آنان است و اگر کارکنان با روحیه انتقادپذیری و شفاف و صادقانه پاسخگوی مردم باشند قطعا آن دولت در کار خود موفق خواهد بود.
دکتر سالاری گفت: ملاک کاری کارمندان تکریم و مردم داری باشد تا آرامش در بین مردم و محیط کار فراهم شود.
وی عنوان کرد: کارمندان در راستای اعتبار و ارتقا سطح دولت در بین مردم وظایف سنگینی دارند.
استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: مسوولان استان با اعتماد به جوانان زمینه کار را برای آنان فراهم کنند چرا که جوانان باانگیزه و تحصیل کرده سرمایه های استان در آینده هستند.
وی بیان کرد: با گذشت یکسال از عمر دولت آرامش، امید، اعتدال و میانه روی در جامعه حاکم شده و درچنین محیطی ضمن بروز استعدادها زمینه برای انجام کار مفید و خدمات رسانی بیشتر به مردم نیز فراهم شده است.

منبع: پرتال استانداری

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر