شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۳۲۳
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: پروژه‌های تولیدی و اشتغال‌زایی استان بوشهر حمایت می‌شوند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر دوشنبه در ادامه سفر به شهرستان جم با همراهی سکینه الماسی نماینده شهرستان‌های جنوب استان بوشهر و تعدادی از مدیران استانی و مسئولان شهرستان جم از پروژه‌های عمرانی و تولیدی در این شهرستان بازدید کرد.

استاندار بوشهر ضمن بازدید از جاده ریز به دژگاه بر لزوم تکمیل به‌موقع این پروژه تأکید کرد. همچنین جاده ریز به سرچشمه نیز مورد بازدید استاندار قرار گرفت.

 استاندار بوشهر در این بازدید گفت: ۱۰ کیلومتر از این مسیر آسفالت شده و از سمت شهرستان دشتی نیز ۲ کیلومتر آسفالت شده است.

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر همچنین از زمین مرکز جامع سلامت جمع بازدید کرد و مقرر شد که ۵۰۰ متر زمین به این مرکز اضافه شود.

 فرماندار جم نیز در این بازدید اظهار داشت: احداث جاده ریز به دژگاه از خواسته‌ها و مطالبات دیرینه مردم شهرستان جم است و پیگیری‌های زیادی برای تامین اعتبارات مورد نیاز این پروژه و تکمیل آن صورت گرفته است.

محمد حسینی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته ۷ کیلومتر از این محور بازگشایی شده و به زودی سه کیلومتر دیگر از محور نیز بازگشایی می‌شود.

 استاندار بوشهر همچنین از شرکت یاخته سازان جوان جم که یک مرکز آموزشی، تحقیقاتی و بیولوژیکی است بازدید کرد.

 این مرکز در دو بخش آموزشی و پژوهشی فعال است و با هدف کنترل ریزگردها، تغییر الگوی مصرف آب در کشاورزی و کاهش آلودگی زیست محیطی فعالیت دارد.

 استاندار بوشهر در این بازدید بیان کرد: می‌توانیم از این مراکز تحقیقاتی برای مسائل و مشکلات بحران آب بهره برداری کنیم و از مراکز علمی و آموزشی استان نیز می‌خواهیم که زمینه رشد و توسعه این شرکت‌های تحقیقاتی را فراهم کنند.

 استاندار بوشهر همچنین از کارگاه تولید فیلتر هوای خودروهای سبک بازدید کرد.

 این کارگاه ۱۶ نوع فیلتر تولید و روزانه ۵۰۰ فیلتر در این کارگاه تولید می‌شود.

 عبدالکریم گراوند در این بازدید با اشاره به مشکلات این‌گونه واحدها تصریح کرد: با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید زمینه‌ای برای صدور مجوز و ورود مواد اولیه به این کارگاه‌ها برای استفاده تولید کنندگان فراهم شود.

 استاندار بوشهر همچنین از زمین پارک محله ای روستای بابامبارکی و مدرسه روستای بابامبارکی بازدید و مسائل و موارد مربوط به تکمیل و احداث و بازسازی این پارک و مدرسه را مورد بررسی قرار داد.

 کارگاه تولید قطعات بتنی پیش ساخته نیز از دیگر مراکزی بود که مورد بازدید استاندار و مسئولان قرار گرفت، این کارگاه زمینه اشتغال ۴ نفر را فراهم کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر