دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۳۴۱
سه‌شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

فکرشهر:  امام جمعه خارگ با بیان اینکه جزیره خارگ به خوبی در اقتصاد کشور نقش‌آفرینی کرده است، گفت: مقابله با اعتیاد در سطح جزیره به صورت جدی دنبال شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام موسی کمالی در نشست شورای اداری خارگ اظهار داشت: همه مسئولان باید در خدمات‌دهی به مردم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند و مسئولیت خود را به خوبی اجرا کنند.

وی با بیان اینکه نباید تبعیضی در خدمات‌دهی به مردم وجود داشته باشد، تصریح کرد: وظیفه ما مسئولان که گوشه‌ای از نظام مقدس جمهوری هستیم این است که نسبت به وظیفه‌ای که به ما محول شده احساس مسئولیت کنیم و بی‌تفاوت نسبت به مسئولیت خود نباشیم.

امام جمعه خارگ با انتقاد از بی‌تفاوتی برخی افراد نسبت به مسائل پیرامون، اضافه کرد: مسئولان باید زمان‌شناس باشند و به‌موقع به وظایف و رسالت‌هایی که بر عهده دارند عمل کنند و کارها را موکول به بعد نکنند.

وی با بیان اینکه نسبت به کارها باید احساس مسئولیت کرده، بی‌تفاوت نگذریم و به آینده واگذار نکنیم، افزود: هر یک از ما مسئولیت سنگینی بر عهده داریم و باید به موقع به این مسئولیت عمل کنیم.

کمالی پاسخگویی نسبت به مسئولیت‌ها را یک رسالت مهم دانست و ادامه داد: نباید نسبت به جایگاهی که قرار گرفته‌ایم خیانت کنیم و باید به طور صحیح به مسئولیت خود عمل کنیم.

وی با بیان اینکه نباید برای انجام کار وارد معامله سیاسی شویم، خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم تا حق مردم ضایع نشود و به آن چیزی که دست ما است خیانت نکنیم.

امام جمعه خارگ با اشاره به ضعف گیرندگی تلویزیون در جزیره خارگ خواستار رفع مشکل و تقویت آنتن دیجیتال در خارگ شد و گفت: اعتیاد وضعیت خوبی در جزیره ندارد و باید همه کمک کنند تا اقدامات پیشگیری از اعتیاد انجام شود.

وی با تاکید بر لزوم افزایش حساسیت‌ها نسبت به مصرف مواد مخدر و مشربات الکلی، اضافه کرد: باید مراقبت بیشتری صورت گیرد و اقدامات پیشگیرانه در جزیره خارگ انجام شود. کاهش سن مصرف یک خطر جدی است.

حجت‌الاسلام کمالی خواستار برگزاری یادواره شهدای کربلای ۴ و ۵ شد و ادامه داد: دو شهید عزیز را در این عملیات‌ها از دست دادیم و لازم است که مراسمی به این مناسبت در جزیره برگزار شود.

وی خواستار همت مضاعف در بحث دهه فجر شد و گفت: دشمن می‌خواست مردم چهل سالگی انقلاب را نبینند ولی شاهد ضعف آنها در سوریه و افغانستان هستیم و در عراق هم چیزی در دست ندارند.

امام جمعه خارگ با تاکید بر انعکاس خدمات صورت گرفته در جزیره خارگ طی چهل سال عمر انقلاب اسلامی، افزود: آبادانی ایران طی ۴۰ سال انقلاب مرهون جزیره خارگ است ولی این جزیره مثل کوزه‌گری است که از کوزه شکسته آب می‌خورد.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری نمایشگاه و جشنواره چهل سالگی انقلاب در جزیره خارگ، اظهار داشت: مردم باید شیرینی چهل سالگی انقلاب اسلامی را لمس کنند و مراسمی در شان انقلاب اسلامی در این جزیره برگزار شود.
 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر