يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت هفته دولت روز سه شنبه در آیینی با حضور مسوولان از کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی شهرستان دشتستان تجلیل به عمل آمد.به گزارش فکرشهر، در این آیین امام جمعه برازجان به بیان ویژگی های اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر پرداخت و گفت: یکی از دغدغه های اصلی شهیدان رجایی و باهنر دستگیری مردم و چاره جویی برای حل مشکلات آنان بود.حجت الاسلام حسن مصلح افزود: خدمت به مردم فلسفه وجودی خدمتگزاران نظام در جمهوری اسلامی است.وی اضافه کرد: خوشرویی و برخورد شایسته با مردم وانجام بموقع درخواست های مردم و عمل به وعده ها از مهمترین ویژگی های کارکنان و خدمت گزاران نظام است.
کد خبر: ۵۱۴۴
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۳:۴۲

فکرشهر: به مناسبت هفته دولت روز سه شنبه در آیینی با حضور مسوولان از کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی شهرستان دشتستان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش فکرشهر، در این آیین امام جمعه برازجان به بیان ویژگی های اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر پرداخت و گفت: یکی از دغدغه های اصلی شهیدان رجایی و باهنر دستگیری مردم و چاره جویی برای حل مشکلات آنان بود.

حجت الاسلام حسن مصلح افزود: خدمت به مردم فلسفه وجودی خدمتگزاران نظام در جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: خوشرویی و برخورد شایسته با مردم وانجام بموقع درخواست های مردم و عمل به وعده ها از مهمترین ویژگی های کارکنان و خدمت گزاران نظام است.

فرماندار دشتستان گفت: خدمت صادقانه به مردم نمونه ای از کسب رضای پروردگار است .

ارسلان زارع بیان کرد: مهمترین رکن بهره وری و بازدهی هر سازمان نیروی انسانی آن سازمان است .

وی اصافه کرد: تاکیدات ویژه جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری وسند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران و برنامه های توسعه توجه بر افزایش بهره وری ادارات دولتی و غیر دولتی است.

فرماندار دشتستان ادامه داد: در حوزه دشتستان کوشش می کنیم تا این ارکان موٍثر به صورت مطلوب محقق شود.

وی اظهارکرد: تلاش همگانی برای اعتلای نظام مدیریت اداری، ارتقای منزلت اجتماعی کارکنان و مدیران، اصلاح نگرش مردم نسبت به خدمات کارکنان زحمتکش و پرتلاش، ترویج فرهنگ وجدان کاری و افزایش راندمان کاری و اخلاق اسلامی مورد تاکید و توجه ویژه ماست.

در این آیین ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ثبت احوال و امور مالیاتی به عنوان دستگاه های برتر معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین در این مراسم از فرمانداری دشتستان به عنوان فرمانداری نمونه جشنواره شهید رجایی استان بوشهر از سوی ستاد هفته دولت تجلیل به عمل آمد.
منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر