شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه شبانکاره با بیان اینکه وقتی اعضای شورای شهر با هم قهر باشند و بدگمان و بدبین به یکدیگر باشند در یک جلسه نمی تواننند با یکدیگر مشورت کنند، گفت: اختلاف نظر ها نباید مانع مشورت شود، همه شما ادعای نماینده بودن مردم را دارید. کسی که مورد اعتماد مردم است مسؤول است و درب محل کار وی باید به روی همه باز باشد...
کد خبر: ۵۱۴۸۹
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: امام جمعه شبانکاره با بیان اینکه وقتی اعضای شورای شهر با هم قهر باشند و بدگمان و بدبین به یکدیگر باشند در یک جلسه نمی تواننند با یکدیگر مشورت کنند، گفت: اختلاف نظر ها نباید مانع مشورت شود، همه شما ادعای نماینده بودن مردم را دارید. کسی که مورد اعتماد مردم است مسؤول است و درب محل کار وی باید به روی همه باز باشد.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت الاسلام عبدالرسول عمادی در خطبه های نماز جمعه این هفته شبانکاره اظهار داشت : از حضور مردم ولایی و متدین بخش شبانکاره در مراسم بزرگداشت نهم دی ماه امسال که بسیار شکوهمند بود تشکر می کنم ؛ همه اقشار آمدند وحمایت خودشان را از ولایت رهبری فرزانه اعلام کردند ودر دفاع از آرمان های انقلاب ومکتب سرخ حسینی نشان دادند که آماده اند .

امام جمعه شبانکاره ابراز کرد : آنچه مهم است حضور حماسه شما مردم متدین در صحنه است که مقاومت و ایستادگی در مقابل توطئه های دشمن را به رخ آنها می کشد و دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آنها استکبار جهانی از این مقاومت و صبوری خشمگین هستند. 

وی افزود : علت ناتوانی استکبار در پیشبرد اهدافش در منطقه همین مقاومت و حضور جوانان کشورمان و اقبال جوانان کشورهای مسلمان است، سرخوردگی آمریکا در منطقه از یاس و نومیدی آنها حکایت دارد. 

خطیب جمعه شبانکاره تصریح کرد: امروز قدرت ایران اسلامی بر تمامی محاسبات آمریکایی ها سایه انداخته و چهل سال مقاومت ایرانیان، استراتژی منطقه ای آمریکا را یک به یک به شکست رسانده و در جهان از ایستادگی مردم ایران به عنوان الگویی بی بدیل یاد می شود. 

حمادی خاطر نشان کرد :ناکامی آمریکا در تلاش برای بی ثباتی در کشورمان و تلاش برای شکست اراده مردم، اعتبار آمریکا را در جهان به شدت مخدوش ساخته است.

حجت السلام عبدالرسول حمادی افزود :ستون پنجم و تهیه کنندگان خوراک تبلیغاتی دشمن بدانند که با تلاشهای آنها در فضای مجازی برای مخدوش جلو ه دادن چهره روحانیت و نهاد های مذهبی و انقلابی دیگر کارائی ندارد و مردم بصیر خائن و خادم را خوب می شناسند. 

خطیب جمعه شبانکاره اظهار داشت : آمریکا و اپوزیسیون داخلی در سازماندهی منافقین و سلطنت طلبان برای بحران آفرینی برهمه آشکار شده است. 

خطیب جمعه شبانکاره تاکید کرد : کسانی که در فضای مجازی به نام شهر شبانکاره گروه هایی درست کرده اند و تلاش می کنند به اعتقادات مردم صدمه بزنند و سوالاتی مطرح می کنند و بی جواب می ماند و ذهن افراد را مخدوش می سازد، پای بند به دین و اخلاق نیستند؛ کسی نوشته بود چهل شاگرد دارد که به آنها فلسفه و عرفان یاد می دهد در حالی که خودش سواد ندارد.

حمادی تصریح کرد : از سازمان آب منطقه درخواست می کنم به مشکلات کشاورزان رسیدگی کند.با توجه به گذشت چندسال از احداث شبکه آبیاری و زهکشی دشت شبانکاره معلوم شد که این طرح منفعتی برای اراضی پایین دست نداشته است .

حمادی تصریح کرد : بیشتر اراضی پایین دست به علت بسته شدن آبراهه های طبیعی یعنی سیل های فصلی به بایر تبدیل شده ، اداره آب باید کانال های زیر گذر احداث می کرد تا سیلاب های فصلی به داخل اراضی هدایت شود. الان روان آب ها به سمت دریا می رود و باعث تخریت زمین های حاصل خیز بالا دستی شده است .

وی بیان داشت :یکی دیگر از اشکالات این طرح کمبود پل بر روی کانال های احداثی است که جهت عبور و مرور کشاورزان ضروری و حیاتی است و به آنها باید توجه شود.

وی با گلایه از شورای شهر شبانکاره گفت: اختلاف نظر ها نباید مانع مشورت شود باید دور هم بشینید و به حل مشکلات مردم بپردازید، وقتی با هم قهر باشید بدگمان و بد بین به همدیگر باشید در یک جلسه نمی توانید به چشم همدیگر نگاه کنید. همه شما ادعای نماینده مردم بودن را دارید. کسی که مورد اعتماد مردم است مسؤول است و درب محل کار وی باید به روی همه باز باشد.

وی در ادامه بیان داشت : این رفتار ناشی از خلا  قانونی و عدم توجه مجلس شورای اسلامی و مسؤولان شهرستان و استان است که به زیر مجموعه توجهی ندارند.آنها که ادعا می کنند از خدا می ترسند ، بسم الله ، از خدا بترسید و غرورتان را سرکوب و امانت داری کنید. امانت داری این است که برای حل مشکلات مردم تا پای جان تلاش کنید و الا حقوقی که می گیرید حرام است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر