يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۴۹۹
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: میز خدمت دادگستری شهرستان دیلم جهت پاسخگویی مستقیم به مردم و تکریم ارباب رجوع در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش فکرشهر از فارس، میز خدمت  دادگستری شهرستان دیلم با حضور  رییس دادگستری دیلم به همراه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و جمعی از قضات این شهرستان در میعادگاه نماز جمعه برگزار و قضات  به مسائل حقوقی مردم رسیدگی کردند.

مهدی بهشتیان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه از اولویت های دستگاه قضایی خدمت رسانی به مردم است گفت: امروز از جایگاه نماز جمعه جهت دیدارهای مردم استفاده شده است و در  این دیدار یک ساعت نیم  ساعته به مسائل و مشکلات    شهروندان  مشاوره حقوقی و پاسخ داده شد.

رئیس دادگستری شهرستان دیلم گفت: اکثر درخواست های مردمی در زمینه های مختلف حقوقی و قضایی چون تسریع در روند رسیدگی و اجرای حکم و ضرورت مبارزه با زمین خواری بود که درخواست و مطالبات آنان بررسی و دستورات لازم صادر گردید

وی با اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع  بیان داشت: این  دیدار های مردمی نباید به مناسبت های خاصی اختصاص داشته باشدو درب اتاق قضات دادگستری بر روی مراجعین در تمام طول ایام هفته باز خواهد بود.

در انتهای این  مراسم امام جمعه  ، فرماندار و معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دیلم  نیر به جمع قضات دادگستری حاضر در میز خدمت  پیوستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر