جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۵۴۴
يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۱

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان بوشهر گفت: شهرهای استان بوشهر روزانه ۲۰۰ هزار مترمکعب آب دریافت می‌کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالحمید حمزه‌پور شنبه‌شب در نشست هماهنگی تامین آب استان بوشهر اظهار داشت: با پیگیری‌های لازم تلاش می‌کنیم تا شاهد تسریع در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های آبرسانی در استان بوشهر باشیم.

وی یکی از اقدامات مهم در راستای آبرسانی به نقاط مختلف استان بوشهر را ساخت آبشیرین‌کن عنوان کرد و ادامه داد: تاکنون در مجموع مجوز ساخت ۱۲۰ هزار مترمکعب آبشیرین‌کن در استان بوشهر صادر شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان بوشهر در مورد وضعیت آبشیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر خاطرنشان کرد: در این پروژه سرمایه‌گذار پیشرفت خوبی نداشته است و پیگیر هستیم که شاهد تسریع در اجرای آن باشیم.

وی از کف‌شکنی چاه‌ها برای تامین بخشی از نیازهای آبی استان خبر داد و اضافه کرد: یکی از مشکلات مهم در بخش آب، وجود انشعاب‌های غیرمجاز است که تلاش می‌شود برخورد جدی در این زمینه انجام شود.

حمزه‌پور از شناسایی تعداد بسیار زیادی انشعاب غیرمجاز آب در سطح استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: انتظار داریم با همکاری دستگاه قضایی برخورد جدی و قاطع در این زمینه انجام شود و شاهد تسریع در برخورد با این موارد باشیم.

وی ادامه داد: طرح‌های بسیار خوبی برای تامین آب استان بوشهر وجود دارد که از طریق وزارت نیرو برای تامین اعتبار و تسریع در اجرای این پروژه‌ها پیگیری لازم را خواهیم داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر